2007/04/10

Afegir una llista de tasques a Google Calendar

Fa temps que hi ha gent que reclama que s'afegeixi una "ToDo List" al Google Calendar.
De moment els de Google encara no han espavilat a afegir-ho, però gràcies a Greasemonkey ara nosaltres la podem tenir perfectament integrada al costat del nostre calendari.
Jo utilitzo el calendari de Google des de fa més d'un any i la veritat és que el trobo una meravella.
Permet a més de crear un calendari personal, crear múltiples calendaris que podem combinar i compartir com vulguem.
Jo mateix en vaig crear un d'estrenes de Cinema i sèries de TV que podeu utilitzar.

Però bé, me n'estic anant per les branques...
Si voleu afegir-vos la llista de tasques al vostres Google Calendar, n'hi ha prou que us instal.leu aquest script i veureu com apareix a la part esquerra.
Un usuari japonès s'ha matat a crear-lo i la veritat és que funciona més que bé.
El podeu instal.lar directament clicant aquí
A la foto podeu veure que he marcat en vermell el quadre que apareix.
Com veieu la integració és perfecta.

Descarrega directa:
Google Calendar ToDo List

(trobat a: Google Operating System)

Podeu trobar altre articles sobre anant a l'etiqueta Greasemonkey del blog

5 comentaris:

  1. Toni,

    recentmnent he començat a usar Thunderbird (gestor de correu) amb l'extensió Lightning (que fa la gent de Mozilla) per a gestionar calendaris. És una extensió molt elaborada per a crear i compartir calendaris.

    Per a que et facis una idea: al meu lightning de la feina hi tinc afegits el meu googleCalendar i també el teu de pelis i estrenes... moooolt xulo. Només em falta provar d'afegir tasques a través de Lightning cap al meu google calendar.

    Vinga!

    ResponElimina
  2. No la he provat personalment, però sabia que existia.
    Una altra bona opció és instal.lar-se el Sunbird que és molt semblant a Lightning però en un programa separat.
    Si ho provo en algun moment ja explicaré que tal funciona.

    ResponElimina
  3. Sou uns mariquilles,

    per TODO's jo faig server RememberTheMilk.com, que també te un plugin per Google Calendar...

    però provare aixó que envies a veure com s'integra...

    Edu

    ResponElimina
  4. El problema de "Remember The Milk" es que cal una altra subscripció a més de la de Google.
    A més, crec que és més del que vull a una TODO list.
    De totes maneres, qui el vulgui provar:

    http://www.rememberthemilk.com/

    ResponElimina
  5. Parlant de tot aixo...
    http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=99358&expand=e02

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.