2007/04/16

Integrar Google Reader a GMail (Greasemonkey) (Actualitzat)

Actualització:
Tan matar-me a fer pantalletes i no vaig posar l'enllaç!
Aqui el teniu:

GMail + Reader Integrator

---

L'altre dia pululant per la xarxa em vaig trobar un nou script de Grasemonkey que us permetrà integrar Google Reader al vostre GMail.
El que s'afegeix a GMail és:
  • un comptador de les vostres noticies noves a la part esquerra
  • Google Reader s'integra a la part inferior del vostre GMail.
  • Es pot col·lapsar tant la part de GMail com la de Google Reader
Podeu veure requadrats els canvis.
Si desplegueu la part del Google Reader i col·lapseu la del GMail, això és el que veureu:
Com podeu veure es mostra la pantalla principal de Google Reader i a la part esquerra un conjunt d'accions que es poden fer i les etiquetes que utilitzeu a Google Reader.

Per descomptat també podeu tenir expandits alhora les seccions de GMail i Reader:

Espero que us sigui molt útil.

Articles Relacionats:

1 comentari:

  1. Hmm... Aquest sembla interessant. M'he decidit a provar-lo però no he trobat el link, per tant he fet ús del Google... Però em sembla que el que m'he instal·lat no és el mateix que ensenyes tu als screenshots.
    Pots posar el link al script?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.