2007/04/04

Apps: File Hippo Update Checker: Actualitzacions dels vostres programes


Per fi un dels meus grans somnis s'ha fet realitat.
Val, m'he passat, però certament aquest programet em fa molt més feliç del que era fins ara.

No us ha passat mai que cada X temps us adoneu que fa molt que no hi ha versions noves d'un programa que utilitzeu sovint? Per desgràcia encara una gran majoria de programes no comproven automàticament si hi ha versions noves.

Si sou uns "Update Junkies" com jo, aquest petit programa farà les delicies amb els vostres programes.

Però anem al gra.
Update Checker és una petita aplicació (104KB) que s'encarrega d'escanejar les aplicacions (gratuïtes) del vostre PC i us avisa que quines tenen actualitzacions.

Aquest programa ha estat creat per la FileHippo, una web que es dedica a centralitzar la descàrrega de moltíssimes (per no dir totes) aplicacions gratuïtes que corren per la xarxa, moltes d'elles de codi obert.
Les descàrregues són sense popups, spyware, etc... Almenys això diuen.

De totes maneres, tan si us refieu com si no, l'aplicació us serà més que util.
Quan l'executeu, genera una galeta i obre una pàgina al vostre navegador (Firefox, IE, Opera,...) i us mostra una pantalla com la que m'ha mostrat a mi:
Com podeu veure no només tinc 4 programes amb actualitzacions (ahir eren més però no vaig capturar la pantalla :-/), sinó que a més m'avisa que si vull hi a 3 versions Beta (o de prova)

Si us preocupa la seguretat, ells prometen que no envien informació privada. A més el fet d'utilitzar la galeta fa que això sigui possible.

A més si no us refieu de les seves descàrregues (com jo) podeu simplement mirar que teniu per actualitzar i baixar-ho de la web original.
El programa no requereix cap instal.lació, el baixeu, l'executeu i ja està!

Espero que us sigui útil, per mi ho és i molt!

Coneixeu alguna cosa similar? Compartiu-ho als comentaris!

Descàrrega: File Hippo Update Checker


(trobat a: Google Operating System)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.