2007/04/25

Post Sant Jordi...


Bé,
doncs ja ha passat un altre Sant Jordi.

Suposo que molt haureu passat pel ritual d'anar a voltar pel punt més concorregut de la vostra ciutat mentre us preguntaveu pq havieu sortit de casa a patir amb tota aquella gentada.

Les noies ja deveu tenir la caríssima rosa mig pansida. Vaja timada, però fa il.lusió i per això ho seguim fent.

En fi, i quins llibres us han regalat? Si sou lectors habituals segurament ja deveu tenir una bona novel.la entre les mans, i si no ho sou us deuen haver regalat un dels famosos "llibres mediàtics" que tan de moda es posen des de fa uns anys. Llibres pels que no volen llegir.

En fi, pel bo i pel dolent, l'any que ve tots hi tornarem, no ens enganyem.

Us deixo els llibres que m'han regalat per si us interessa:

I a vosaltres us han regalat algún llibre?
Quin?

2 comentaris:

  1. Jo estic molt content amb el que m'han regalat. Al final ha estat una novel·la i un sobre curiositats de física (podríem dir que és dels mediàtics):

    - Atlantis, de David Gibbins

    - Ciència a un Euro, de Dani Jiménez

    Per cert, quan hagis llegit En el Blanc, explica'ns si val la pena. Del Ken Follet només he llegit Els Pilars de la Terra (suposo que com tothom) i no sé què tal són els seus altres llibres.

    Salut!

    Oriol.

    ResponElimina
  2. Toni!

    Ken Follet i la parella Preston/Child són dues garanties!
    Jo estic com l'Oriolo pel que fa a Ken Follet, i de Preston/Child he llegit 'Los asesinatos de Manhattan' que em va fer escagarrinar força (encara que fluixeja en algun punt) i tinc 'Más allá del Hielo' a la llista.

    Del tercer llibre no puc dir res. :-(

    Vinga!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.