2007/01/28

Calendari d'estrenes de Cine i Sèries de TV

Hola,
fa temps que busco algun calendari d'estrenes de cinema per afegir-lo al meu calendari de Google.
Com que no l'he trobat, al final m'he decidit a fer-lo jo mateix.
Intentaré mantenir-lo el més actualitzat possible amb totes les estrenes de cinema i de Sèries de TV, sobretot de les plataformes digitals. Intentaré posar també les que sàpiga que seran en català

He afegit l'enllaç al menú de l'esquerra on posa Estrenes Cines i Sèries TV.
El poseu veure en format HTML clicant l'enllaç o us hi podeu subscriure clicant l'enllaç de la part inferior del calendari on posa Subscribe.
O si no cliqueu aquest botó i ja està!



Si hi trobeu a faltar alguna estrena tant de cine com de TV només cal que m'ho dieu i l'afegiré.
Espero que us sigui útil.
Si us hi subscriviu us agraïria que em deixeu algun comentari per saber si li interessa a algú.

3 comentaris:

  1. Ei, he mirat el comentari que has posat sobre aNobii, i t'he de dir que m'ha agradat molt. Un dia d'aquests en parlarem al Tecnovetats!

    He visitat el teu calendari de pelis i tal, i he vist que no tens posada Harry Potter i l'Ordre del Fènix, el 13 de juliol de 2007 (bé, en aquelles datres tampoc hi tens res, però així ja ho tindràs fet)

    ResponElimina
  2. Afegida!
    De moment només he posat les coses més més properes, però ja l'aniré ampliant!

    ResponElimina
  3. El dia 13 d'agost s'estrena a Espanya "La última legión" (no sé si sortirà en català), una pel·lícula basada en el llibre del mateix nom de Valerio Massimo Manfredi sobre la vida de l'últim emperador romà, Ròmul August. Si la pel·lícula és tant bona com el llibre, anem-nos preparan, perquè arrasarà (vull dir que el llibre és molt bo... xD)

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.