2007/01/31

Meme: ¿Qué utilitzes per treballar?

Un Meme pels que no ho sapigueu com jo és bàsicament una transmissió de coneixement que en el món dels blogs es tradueix en un tema que comença un blog i el reenvia a un altre pq aquest el pugui ampliar amb la seva experiència o punt de vista.
(No estic segur de la meva definició, o sigui que la podeu corregir si ho sabeu millor)

No patieu si no ho heu entès, jo la veritat no capto tot el seu significat però sé que des de snwop me n'han enviat un.
Bàsicament en Pedro (l'autor del blog del que vaig parlar fa pocs dies) m'ha llançat la pregunta que va recollir del blog ALT140.

Doncs bé, les eines que jo utilitzo són aquestes:
  • Un PC (Pentium D doble Nucli a 3,4GHz amb 1GB de memòria i monitor de 19" que-t'hi-cagues)
La resta de coses ja depèn més del moment, però ara estic amb
  • un lector de targetes amb xip marca Omicron
  • Un teclat PINPAD per entrar el PIN en caixers i similars fet on jo treballo
  • Molts cables de tot tipus per connectar-ho tot (RS232, fonts de 12V etc...)
Ah,
  • el meu telèfon tot i que no és ben bé de feina és un prehistòric Nokia 3100 quasi indestructible doble bansa de GSM (900/1800) i que es fosforescent. Ha! Segur que el vostre super telèfon 3G i tot típus de coses inútils no es florescent! Recordeu, el mòvil és per enviar SMS i fer trucades, la resta són trucs per treure-us els calés!
La resta de coses van més aviat dins el PC en forma de programes:
  • Mozilla Firefox 2.0.0.1 (serà 2.0.0.2 el divendres) i molts dels seus Complements o Addons (aneu a la secció Firefox del meu blog per descobrir-ne uns quants
  • Missatgers de tot tipus: Google Talk (versió v104), Windows Live Messenger 8.1, i des d'avui Skype 3.0
  • En quant a entorns de programació fins fa poc utilitzava Visual Studio 2003 i 2005, Eclipse (integrat amb WebSphere 5.1) i Borland JBuilder X, però ara amb la nova feina utilitzo el Borland Delphi 7.0 i el Keil µVision per programar en C orientat a Microcontroladors
  • A més els típics Microsoft Word i Excel que tots tenim (i el Powerpoint per veure les parides que rebo per correu!)
  • També acabo de tornar a provar el Google Desktop 4.0 que es una magnífic cercador de document dins el PC i a més porta una barra Lateral de Gadgets que fa enveja al Windows Vista!
  • i parlant de Vista, el meu Sistema Operatiu és el Windows XP i espero que segueixi així pq si em posen Vista organitzo un motí a la feina!
Segur que em deixo coses però crec que ja he complert l'objectiu de l'article.
I vosaltres que utilitzeu?
Deixeu algun comentari i m'ho expliqueu!
(Si, és poden deixar comentaris encara que ningú ho faci!!!!)

No sé massa a qui passar el Meme aquests, així que ho intento amb el Tecnovetats que hi té força afició!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.