2007/02/03

Tornen les Tonino News y el meu favicon

Hola,

només vull mencionar un parell de canvis que he fet al blog.

Si us fixeu a la barra d'adreces ara apareix una icona amb el meu careto com a icona del blog.
Sé que és un pèl cutre, però vaig descobrir com fer-ho i ho vaig voler provar :-P

En quan al tema de les noticies, els lectors més veterans recordareu que durant un temps hi havia un widget am la part superior del blog amb les últimes noticies que havia llegit. Doncs bé, ara ha tornat a la barra de l'esquerra. Hi veureu les 5 últimes noticies que considero interessants. La majoria no em dóna temps de comentar-les, però algunes considero que us podrien interessar.
Quasi totes seran tecnològiques, o sigui que si no us interessa el tema no cal que les busqueu

Espero que us sigui útil, així si visiteu la pàgina trobareu alguna cosa nova encara que jo no hagi publicat res de nou!

Actualització:
Ja posat a fer canvis també m'he decidit a afegir una secció pq sapigueu el llibre que estic llegint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.