2007/02/20

Com eliminar l'odiós portapapers de l'Office

Us heu trobat mai que a l'estar al Word, Excel o Outlook i voleu copiar algún text us apareix aquesta cosa infecta?


A mi ja m'havia passat massa vegades i me'n vaig cansar. Opino que el portapapers es una molestia per la majoria de gent i s'hauria de poder deshabilitar fàcilment, però els "amics" de Microsoft no ho van veure així.

Si el voleu eliminar de la vostra vida (jo ara em sento molt millor) només cal que seguiu uns senzills passos:

(Serveixen per l'Office 2000 (9.0) però canviant el numero de versió tb haurien de servir per altres versions)
  1. Obriu el "regedit"
  2. Localitzeu la clau "HKey CURRENT USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\General"
  3. Al menú d'Edició de dalt seleccioneu Nou i Valor DWORD. Us crearà una clau nova que heu d'anomenar AcbControl
  4. Si li poseu valor "1" (en decimal) mai més us apareixerà el portapapers (Cal tancar tots els programes d'Office pq desaparegui)
Encara que us sembli complicat, si seguiu els passos poc a poc us asseguro que és fàcil
Mireu la captura d'imatge del meu ordinador per si us ajuda.
(cliqueu per veure més gros)

Sinó podeu recórrer a l'article de Microsoft (en castellà) on ho vaig descobrir.

Espero que us sigui d'utilitat i si teniu cap dubte poseu un comentari i us intentaré ajudar.

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.