2007/02/21

3000 visites!!!

Gran dia avui.

Acabo de veure que ja he arribat a les 3000 visites al blog des del Gener del 2006.
El blog com podeu veure a l'esquerra el vaig començar el Maig del 2005 però vaig tardar un temps a tenir el comptador.

Per si li interessa a algú, el mètode que segueixo per comptar és aquest:
  1. Les meves propies visites mai es compten
  2. Cada persona que accedeix només comptabilitza un accés fins que han passat 6hores des de l'ultima visita. Per tant si mireu moltes pàgines en la mateixa visita el comptador només ho comptabilitzarà com a una sola visita
  3. Qualsevol pàgina del blog és bona per comptar una visita.
  4. Si llegiu una noticia a través de RSS però no accediu a la pàgina no es compta la visita. (No veig com podria fer-ho, però encara estic investigant les possibilitats del Feedburner)
  5. Tampoc puc saber els que em llegeixen per correu. De moment 8 persones estan subscrites. Són poques, però m'agrada saber que hi són.
Crec que d'aquesta manera puc saber bastant bé "l'èxit" (entre moltes cometes ho sé) de la meva pàgina.

M'ha sorprès molt que quasi ningú sembla estar utilitzant RSS, clar que no puc saber els que ho fan sense el nou RSS que vaig afegir fa uns dies. Vaig arribar a tenir 3 persones, però ara torno a estar a 1 (crec que sóc jo).

Agraïria que utilitzeu el nou feed per saber millor si algú utilitza RSS.

Com sempre, llegeixo tots els comentaris que poseu, o sigui que qualsevol idea es MOLT d'agraïr!

En fi, gràcies als que em llegiu i espero seguir fent-vos saber coses interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.