Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cine. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cine. Mostrar tots els missatges

2009/08/12

Prou de perdre’s escenes al final d’una peli

Hola,

he tornat, però no us il·lusioneu massa. He trobat uns minuts de temps i inspiració que en una conjunció astral m’han permès escriure-us unes linies, però això igual no torna a passar en molt de temps.

Imagino que pocs deveu quedar que llegiu el blog, però per sort una de les virtuts de escriure poc es que la gent oblida esborrar la subscripció RSS, o sigui que ara direu, ostres es veritat, deixa’m esborrar aquesta kk de blog.

En fi, tan si aguanteu com si no, us explico que fa temps que conec una web anomenada MovieStinger que us diu si una peli te cap escena després de les lletres al final de la peli.

9c4449bb79e393631bd2cbf68dfd4935

La web es molt simple, però us servirà per evitar haver-vos de quedar a una sala buida per descobrir-ho.

La web està en anglès, però no hauria de ser un problema pq com he dit es força simple.

Algunes pelis no hi són (p.ex acabo de veure que “Up” no hi és. Ardilla!) , però en general si la peli es de les famoses hi sol ser.

Coneixeu cap altra web similar?

Us sembla útil aquesta?

Hi ha algú?

Fins d’aqui uns dies, setmanes, mesos!

2008/11/18

Uns trailers per fer boca…

Hola,

ja sé que fa dies que no publico res, així que per no deixar-vos morir de gana us deixo uns trailers de pel.licules que s’acosten i que tenen potencial per fer una pasta.

Watchmen

watchmen-11Començo per la que més ganes tinc de veure i que farà una quantitat de pasta realment obscena però crec que merescuda. Es tracta de Watchmen, una peliícula basada en un comic de Alan Moore (l’excentric autor de V de Vendetta entre altres) i que té la fama de ser una de les millors novel.les gràfiques que existeixen. Però deixem-nos de rollos i anem pels trailers que parlen per si mateixos:


Trailer 1


Trailer 2

Podeu veure els trailers en Alta Definició a la web de Apple (els dropos no deixen que els posi aqui directament, grrr…)

Si voleu podeu veure més posters (un per personatge) podeu anar la web de TrailerAddict

Estrena: 20 Març 2009

Star Trek XI

startrekxi

Sóc un trekkie, ho reconec…Tot i això sóc més de la Nova Generació i en Jean-Luc Picard que no pas dels classics Capità James T. Kirk i Spock.

Dit això, aquesta pel.licula (la 11a de la saga) podria fer canviar la meva opinió pq pinta molt bé. Aqui veurem els inicis de Kirk i companyia quan eren joves, i tot amanit amb molta més acció que qualsevol altra pel.licula de Star Trek.

Veurem quin és el resultat. De moment el trailer:

Si voleu tb més posters, doncs cap a TrailerAddict de nou…

Estrena: 8 de Maig 2009

Harry Potter And The Half Blood Prince.

harrypotter6

Ja estem a la 6a part (de 7!) i la serie sembla que segueix amb la força de sempre. Aquesta vegada han fet la mala jugada de retrassar l’estrena, però això no aturarà una altra gran recaptació. Imagino que no cal explicar-vos de que va.
Aqui teniu l’ultim trailer:

Un detall, la 7a part en realitat es partirà en 2 pel.licules. Diuen que pq no cap tot en una (evidentment es per fer més diners).

Estrena: 18 de Juliol 2009

Twilight (Crepúsculo)

twilight-2

Aquesta no la anava a posar al principi, però he canviat d’idea pq sembla que pot ser la successora de Harry Potter en quan a numero de fans i pel.licules. Enlloc de mags tenim una historia d’amor entre una noia un vampir, no sembla res de l’altra món, però els seus llibres (4 de moment) s’estan venent a tot el mon a un ritme frenètic i ja té una legio de fans.

L’autora de llibres és Stephanie Meyer, veurem si es converteix en la nova J.K Rowling…

L’estrena del proper cap de setmana a Estats Units es preveu que recaptarà una barbaritat de diners, i només les ventes de tickets per endavant ja li garanteixen el primer lloc del cap de setmana.


Estrena: 5 de Desembre 2008

Podeu veure aquests i molts altres trailers a TrailerAddict.

2008/10/02

Trailer de Bola de Drac online (actualitzat)

Actualització:

Ja tenim el trailer en qualitat bona (d'imatge, perquè la pel.lícula...):


---

Una noticia ràpida per si en sou fans.

Ha aparegut per la xarxa el tràiler de Bola de Drac (en qualitat penosa) 2 setmanes abans del llançament oficial del 17/10,

Si el voleu veure, aqui el teniu. No se’n pot deduir massa res, però el que veig és que no tindrà l’esperit de la serie ni molt menys, però potser no serà una peli tant cutre com es podia esperar (cosa que no vol dir que sigui bona!)

Aquí teniu el tràiler, mireu-lo ràpid abans no el retirin!

trailer de la web DragonBall The movie (web no oficial de la peli)

noticia de Film School Rejects

2008/02/19

Ultimes novetats de Bola de Drac i el rap

La pel·lícula de Bola de Drac segueix avançant.

Ja fa molts dies que s'han anat anunciant nous personatges de la pel.licules d'una de les millors series d'anime/manga de tots els temps.

Com ja us vaig comentar el Novembre passat, la pel·lícula està en marxa i ja es coneixia qui seria en Goku (Justin Chatwin) i en Satanàs Cor Petit/Piccolo(James Marsters)

Des de llavors s'han anat afegint nous personatges i amb actors prou coneguts.

Us ho resumeixo tot seguit:

Follet Tortuga/Mestre Muten Roshi

Chow Yun Fat

Chow Yun-Fat

Bulma

Emmy Rossum

Emmy Rossum

Chi-Chi

Jamie Chung

Jamie Chung

Yamcha

Joon Park

Joon Park

Mai

Per si no la coneixeu, és l'associada del Gran Pilaf. Em pregunto quin paper tindrà a la pel·lícula si no tenim en Pilaf...

Eriko Tamura

Eriko Tamura

També s'incorporarà Ernie Hudson que coneixereu de les pel·lícules de Els Caçafantasmes.

Encara no se sap el personatge, però jo aposto pel Señor Popo

Com veieu ja tenim força personatges, però falta desvetllar encara algunes coses. A més em pregunto, com pot ser que no tinguem en Krillin!!!

Tinc ganes de veure-la, però hi ha moltíssim perill que es converteixi en una cutrada pq no serà fàcil fer-la amb personatge de carn i ossos.

Creuem els dits!

Per acabar us deixo amb un rap increïble de la sèrie de dibuixos animats.

El cantant es diu 'Porta' i l'he conegut aquest matí sentint Radio Flaixbac.

Si us agrada podeu descarregar la cançó o l'àlbum sencer a

Porta - No hay Truco (es gratis i legal)

2008/02/15

Indiana Jones IV

Indiana Jones y la calavera de Cristal (Indiana Jones and the Crystal Skull)

image

Aqui teniu el primer trailer. Es veuen força imatges noves de la pel·lícula que en arribarà el 22 de Maig.

Només prego que no embrutin la trilogia anterior a base d'efectes i gens de història.

El que segur que passarà es que es folraran, la nostàlgia és un factor important, i sinó mireu els diners que han fet les noves entregues de Rocky (la sisena!) i Rambo (la quarta).

(trailer trobat a Cinefagos)

2007/11/15

S'acosta la pel.lícula de "Bola de Drac"

image

Si, ho sentiu bé! Bola de Drac amb personatges de carn i ossos!

De fet la noticia ja té força dies, però avui s'anuncia a tot arreu que ja s'ha triat els 2 primers actors. No són molt coneguts, però es probable que algun us soni.

Encarnaran els personatges de Goku i Piccolo (o Satanàs Cor Petit com el coneixem aquí)

El primer, que encarnarà el nostre estimat "Goku" és Justin Chatwin un actor que hem pogut veure a series com "Smallville" o "Lost" (Perdidos) i a la pel.licula "La Guerra de los Mundos" en petits papers secundaris.

image

L'altre és James Marsters que hem vist principalment a l'exitosa "Buffy Cazavampiros" en el paper de Spike o a "Smallville". Interpretarà Piccolo, però no queda clar si serà el pare o el fill.

image

Al principi de sentir la noticia de la pel.licula no em vaig voler emocionar massa pq se'n parla des de fa 10 anys, però aquest cop sembla que va de bo.

El rodatge ha de començar a Mèxic d'aquí un mes per ser estrenada el 2008 i té un pressupost de $100milions de dòlars.

Creuem els dits perquè sigui el que n'esperem!

(trobat a ALT1040 i Blog de La Butaca)

2007/06/05

GreaseMonkey: Millorant IMDB

Hola,
avui un post pel aficionats al cinema.
Imagino que la majoria coneixeu la Internet Movie Database (IMDB)

Avui us presento algunes millores que podeu afegir-hi utilitzant Greasemonkey.
La primera és la possibilitat de fer grans les fotografies que es mostren dels actors d'una pel.lícula. L'script és el IMDB enlarge pictures on hover
Aquí podeu veure com queda:
Al passar el ratolí per sobre una foto automàticament la podreu veure més gran.
El segon script és l'IMDB ratings adder que mostra automàticament les notes de totes les pel.lícules que es mostren al fer una cerca. Llàstima que no mostra les puntuacions al mirar les pelis d'un cert actor.
Les puntuacions que afegeix l'script requadrades en vermell

N'hi ha molts més però aquests 2 són els que trobo més útils.
En podeu buscar a userscripts.org
Coneixeu algun altre script per IMDB o alguna altra web? Compartiu-lo!

2007/05/08

Superproduccions de cinema pel 2007 (IV)

4a part de l'Especial de superproduccions de cinema per aquest any!
Espero que li interessi a algú.
La vida del blogger és molt solitària quan no hi ha comentaris.
Només som jo i el meu comptador de hits... Escriviu ni que sigui per insultar-me i dir-me lo patàtic que és el meu blog!!!

Ehem... En fi, deixem-nos de nostàlgia i posem-nos mans a l'obra!

Ens haviem quedat amb Transformers i Harry Potter 5.
Seguim amb...

The Simpsons
Aquesta pel.lícula potser arriba 5 anys tard, però tenint en compte que la sèrie de TV estrenarà la 19a temporada, imagino que l'èxit està bastant assegurat. Jo com a incondicional seguidor de la sèrie i els donuts seré a la 1a fila (o a la 12 si porto les ulleres)

IMDB
Trailers: Apple (anglès) //Yahoo! (castellà)
Web oficial: http://www.simpsonsmovie.com (Molts idiomes)
Estrena: 27/7/07


Els 4 fantàstics i Silver Surfer (Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer)

La segona part de la pel.lícula de la família de superherois de Marvel.
Aquesta intueixo que serà molt millor que la 1a. Almenys si el tràiler que vaig veure és una bona indicació! No em creieu? Mireu el tràiler!
Com a freakie del còmics l'aniré a veure. Confio en encertar-la.
Sinó, almenys la podré veure en català.

IMDB
Trailers: Apple (anglès)
Web oficial: http://www.fantasticfourmovie.com (anglès) // http://www.fantasticfourmovie.com/ES_cast/index.html (castellà, però no massa)
Estrena: 10/8/07 (Probable)

2007/05/04

Superproduccions de cinema pel 2007 (III)

Doncs seguim amb la 3a part!

2 pel.lícules més que faran més que feliços a les productores que les poseeixen.

Transformers


Per fi el increïbles robots que tan coneixem dels dibuixos animats i còmics arriben a la gran pantalla.
El responsable és Michael Bay, el director d'altres pel.lícules d'acció com Dos Policias Rebeldes (Bad Boys), Armageddon o La Roca (The Rock).
Veurem si és capaç d'assumir el repte que suposo portar una franquícia de tan èxit al cinema

IMDB
Trailers: Apple (anglès) / Web oficial (castellà)
Web oficial: Anglès / Castellà
Estrena: 6/7/07


Harry Potter i l'Ordre del Fènix


La 5a entrega de Harry Potter ja està aquí. La batalla entre en Harry, en Ron, la Hermione i els seus amics contra Voldemort comença aquí.
Us la perdreu? Si sou fans dels llibre segur que no.
I si voleu, disponible en català!

IMDB
Trailers: Apple (anglès) / TotCinema (català)
Web oficial: anglès / castellà
Estrena: 13/7/07

I encara n'hi ha més, no us perdeu la 4a entrega!

Mentrestant podeu consultar el meu Calendari d'Estrenes de Cine i Sèries de TV

2007/05/03

Superproduccions de cinema pel 2007 (II)

Bé doncs aquí estic de nou amb aquest mini resum de les superproduccions (que no super-pel.licules) que ens esperen aquest any.
Si ahir us parlava de les terceres parts de Spider-man i Pirates del Carib, avui començo amb una altra que també farà força calerons:

Shrek El Tercer (Shrel The Third)

El nostre Ogre preferit torna a atacar la gran pantalla aquest cop com a rei.
De ben segur que la princesa Fiona, el nostre estimat ase i el gat amb botes també hi tindràn molt a dir!

IMDB
Trailers: a Apple (anglès), TotCinema (en català), Web oficial (castellà)
Web oficial: castellà / Anglès
Estrena: 22/6/07



La Jungla 4.0 (Live Free or Die Hard)
John McClane (Bruce Willis) ens torna a treure les castanyes del foc. Aquest cop contra uns ciberdelincuents.
Si us van agradar les anterior, la podeu veure tranquilament pq aquesta serà d'un estil semblant.
No sé si serà bona, però garanteixo explosions i molts "Yipiyaye hijoputa!"

IMDB:
Trailers: Apple (anglès), YouTube (castellà)
Web Oficial
Estrena: 29/6/07

Demà un parell més!

2007/05/02

Superproduccions de cinema pel 2007 (I)

A falta de 2 miserables dies per l'estrena de Spider-man 3 he pensat que us faria una mica de resum de les superproduccions i seqüeles que tenim aquest any.
Com veureu, aquestes pel·lícules, no aniran precisament per l'Oscar, però recaptaran més diners que ningú.
Com que no tinc massa temps us ho faré la llista en unes quantes entregues
Us les poso per ordre d'estrena:

Spider-man 3



Intento controlar la salivera amb les ganes que tinc de veure-la.
Les primeres crítiques són molt positives i sembla que no serà la immensa pífia que va ser X-Men 3.
Com deia un amic meu "Disfrutaré com un enano!"
IMDB
Trailers: Apple
Web oficial
Estrena: 4/5/07


Piratas del Caribe 3: En el fin del Mundo



Tornen les aventures d'en Jack Sparrow, Will Turner i Elisabeth Swann.
Aquesta pel.lícula recaptarà tant o més que la segona.
Busqueu un cinema còmode pq supera les 2h40!
IMDB
Trailers: Apple
Web oficial
Estrena: 25/5/07

(demà més!)

2007/01/28

Calendari d'estrenes de Cine i Sèries de TV

Hola,
fa temps que busco algun calendari d'estrenes de cinema per afegir-lo al meu calendari de Google.
Com que no l'he trobat, al final m'he decidit a fer-lo jo mateix.
Intentaré mantenir-lo el més actualitzat possible amb totes les estrenes de cinema i de Sèries de TV, sobretot de les plataformes digitals. Intentaré posar també les que sàpiga que seran en català

He afegit l'enllaç al menú de l'esquerra on posa Estrenes Cines i Sèries TV.
El poseu veure en format HTML clicant l'enllaç o us hi podeu subscriure clicant l'enllaç de la part inferior del calendari on posa Subscribe.
O si no cliqueu aquest botó i ja està!



Si hi trobeu a faltar alguna estrena tant de cine com de TV només cal que m'ho dieu i l'afegiré.
Espero que us sigui útil.
Si us hi subscriviu us agraïria que em deixeu algun comentari per saber si li interessa a algú.

2006/08/28

Com descarregar trailers de Apple al disc dur

Si no us agrada o no podeu veure els trailers directament a la web de Apple, ara teniu la manera de baixar-los directament.
No, no us caldrà el Quicktime Player Pro, només aneu a aquesta web i entreu l'adreça de la pàgina del trailer que voleu veure (l'adreça que apareix just després de seleccionar el tamany del trailer que voleu veure small/medium/large).
Automàticament, us apareixerà en pantalla un nou enllaç del trailer que podeu descarregar al vostre disc dur. (Pels escèptics ho he provat amb el trailer de SAW III i funciona perfectament

Que disfruteu els trailers!!!!

2006/08/16

SAW III Teaser Trailer

Hola,
al final us deixo l'enllaç per veure el teaser trailer de SAW III.
Si he vist les anteriors segurament ja no esteu llegint això, i si ho esteu fent a que espereu a clicar???

Si encara esteu llegint es que sou dels que no les han vist. Us les recomano molt. Tot i el que suggereixen els posters no són tant violentes com aparenten i són realment molt entretingundes. Si els doneu una oportunitat no us n'arrepentireu!

Enllaços als teaser:
Yahoo! (Windows Media Player/ Quicktime)
Pàgina oficial

I una foto del ninotet de SAW!

2006/07/10

Rocky 6: Rocky Balboa

Doncs si, en Rocky ha tornat!
Aqui teniu un petit clip de la pe.licula i el teaser trailer!

Teaser:
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock


Clip:
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock



Seccions:

2006/07/02

Final X-Men 3: The Last Stand

Adblock
Adblock
Adblock
Pels que he anat a veure X-Men 3 i us vau perdre l'escena extra dp de les lletres del final.

Tonino

2006/05/08

X-Men 3 TV Spot

El 1r video al meu blog.
Un petit spot de X-Men 3.
Es curtet i mola poder-lo integrar al meu blog.
Vaig llançat i la meva audiencia d'unes 3 persones augmentarà segur!



X-Tonino

2006/02/03

Cine: Memòries d'una Geisha (2005)

Memòries d'una Geisha (2005)

Una bona pel.licula basada en el llibre del mateix nom.

Protagonistes principals:
Ziyi Zhang (Hero, La casa de las dagas voladoras, Tigre y Dragon) - Sayuri
Michelle Yeoh(Tigre y Dragon) - Mameha
Ken Watanabe (Batman Begins, Tigre y Dragon, El último Samurai) - Presidente
Li Gong (2046) - Hatsumono

Explica la història de Sayuri, una nena que de petita es venuda per una familia pobra per ser educada com a Geisha.
Tot i que no he llegit el llibre, he sentit que es bastant fidel, o sigui que si això és un factor important per algú de vosaltres, doncs podeu estar tranquils.
Els actors principals són coneguts per una bona part de la gent degut a que tots apareixen en l'exitosa "Tigre y Dragon", i s'estan fen lloc en el cinema occidental.
La pel.licula té una durada d'unes 2h20min, però no es fa lenta en cap moment pq la història es prou fluïda per no fer-se pesada.
Es interessant veure com és la cultura japonesa de les Geishes tot que seria interessant saber lo fidel que és a la realitat. En la pel.licula se'ns mostra les Geishes com una mena de senyoretes de companyia amb una mínima vessant sexual i que són idolatrades per la seva bellesa i elegància.
Això ho fa tot explicant la vida de la protagonista des de petita fins que es va fent gran i esdevé una Geisha.
Per mi la pel.lícula no explica prou clarament en alguns moments les 2 històries més importants:
Primer, la rivalitat entre Sayuri i Hatsumono. Queda clar que nón rivals un cop entrada la pel.licula, però al començament és dificil comprendre com pot ser que una Geisha consagrada com Hatsumono pugui estar gelosa d'una nena.
I segon, la història d'amor amb l'anomenat "Presidente" (Chairman en la versió anglesa). El fet que una vegada més des de petita Sayuri es quedi enamorada d'ell només de veure'l es fa una mica extrany.
Tot i això, no considero que siguin grans problemes i en part és possible que ja provinguin del llibre.
Si la veieu crec que no us decepcionarà.

Curiositat: La protagonista no es japonesa sinó xinesa i això ha fet que es guanyés les ires d'alguns.
Nota Tonino: 7.5/10
Trailer (anglès)

2006/01/19

Cine: Crash (2005)

Sembla que he no he triat precisament la pel.licula més fàcil per fer-ne una crítica, però aqui vaig!
(És la primera i no és cap maravella, però aniré millorant amb el temps)

Crash (2005)

(No confondre amb la pel.licula del mateix títol de David Cronenberg)

Aquesta és una d'aquelles pel.licules que donen a pensar. Ens ensenya un pilot de personatges de totes les races i estrats social a la ciutat de Los Angeles.
Hi veurem moltes cares conegudes com Don Cheadle, Matt Dillon, Sandra Bullock, Brendan Fraser, Ryan Phillippe o Thandie Newton.
La pel.licula comença al lloc d'un accident de traffic que res té a veure amb la trama, i que és l'excusa per un flashback que mostra la major part de la història.
El guió de la pel.licula per mi és molt bo, però en alguns moments desorienta per la gran quantitat de personatges i en alguns moments la trama sembla que s'alenteixi. Tot i així com es costum en aquest tipus de pel.licules, totes les històries s'acaben entrellaçant d'una manera o d'una altra.
Una de les coses que més em va agradar va ser la dualitat que tenen molts dels personatges. En un moment semblen malèfics i al següent ens donem compte de que són persones amb problemes i capaces de fer coses bones. El cas més evident és el del policia que interpreta en Matt Dillon, però també ho podem veure en altres.
També em va agradar la banda sonora. No en vaig ser conscient fins cap al final, però la música acompanya perfectament durant tota la pel.lícula. No crec que sigui una BSO per escoltar tota sola, però lliga molt bé amb les imatges.
Jo la posaria en la categoria de pel.licules que t'agraden molt al cine, però que tampoc tens una gran pressa per tornar a veure pq una de les gràcies és la novetat de les situacions amb que es troben als personatges.

Nota Tonino: 7/10
Trailer