Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris WWE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris WWE. Mostrar tots els missatges

2007/09/14

WWE de nou a Barcelona

Abans de començar un avís de seguretat publica:

El contingut d'aquest article té un nivell de frikisme que pot ferir la sensibilitat de les persones no preparades. Tonino's Blog no es farà responsable de danys psicologics i/o emocionals produits per la lectura d'aquest article així com de la visualització de les imatges que l'acompanyen.

Si us atreviu a seguir, aqui vaig!

summerslamTour

Ahir vaig assistir per 2 any consecutiu al show de WWE Smackdown a Barcelona. Pels no iniciats, potser el coneixereu com Pressing Catch

De fet aquest any va ser a Badalona al Pavelló Olimpic.

El show va ser força divertit i hi va assistir força més gent que l'any passat. Suposo que el fet que la cadena de TV Cuatro hagi decidit apostar més força pel tema ha contribuït molt a l'èxit del tema

En quant al contingut del show, els que vam poder veure va ser:

  • Presentació inicial per part de Lilian Garcia
  • Matt Hardy i MVP vs Deuce & Domino (amb Cherry)
  • Kenny Dykstra vs Chuck Palumbo
  • Shannon Moore i Jimmy Wang Yang vs Mark Henry
  • Llançament de samarretes per part de la Maryse
  • Kane vs Finlay
  • Jamie Noble vs Jesse (amb Festus)
  • Torrie Wilson vs Victoria
  • Batisa vs Rey Misterio vs The Great Khali

Evidentment vaig tirar força fotos, tot i que una gran majoria de mala qualitat per la poca llum i la gentada que empenyia per tot arreu. Cliqueu a sota per veure-les o aneu directament a PicasaWeb per veure-les allà més grans.

Als mamonets de Picasaweb no els funciona bé la opció de no autoarrenar la presentació de fotos. Si us sembla massa molest la treuré

Més tard afegiré comentaris a algunes fotos.

2007/06/19

La WWE torna a Barcelona i Espanya

La WWE (World Wrestling Entertainment) torna a Catalunya.
Potser alguns la recordareu com la WWF (World Wrestling Federation) o simplement "Pressing Catch". Fa anys feien lluita lliure per Telecinco i des de fa poc Cuatro torna a posar-ho a la TV.

Els que em coneixeu sabeu que sóc un fan del tema de la Lluita Lliure o Pro-Wrestling.
Si sóc un freakie es moltes aspectes.

Tornant al tema, la visita serà a Badalona al Pavelló Olímpic el proper dijous 13 de Setembre a les 20:00h.
Si us interessa també venen a Madrid i València.
Més informació a la pàgina oficial de la WWE

Les entrades es poden comprar a partir del 30 de Juny a:

Se que la noticia és especialment freakie fins i tot per mi, però he observat que l'article que vaig fer fa un temps resumint l'anterior visita es dels mes accedits del blog i he pensat que igual li interessa a algú.

Evidentment hi aniré i us posaré les fotos com l'últim cop.

Actualització:
Ja que m'hi poso, us passo els enllaços de Cuatro per si ho voleu veure per la TV.
En la meva modesta opinió és molt millor veure-ho en anglès pq en castellà es veu cutre perquè ho fa el comentarista de Humor Amarillo. (Abans que ningú digui que en anglès també ho és, us asseguro que ho és moltíssim menys)
Si ho voleu veure en versió original i estar molt més al dia aqui teniu una web on podeu baixar els shows en format torrent:
ProWrestling Torrents
Cal que us subscriviu, però val la pena.

Com sempre podeu dirigir les brometes i insults a la secció de comentaris.

(trobat via WWE España)

2006/12/13

WWE: Torna la lluita lliure a Barcelona


El passat dijous vaig poder disfrutar de la visita de la WWE (World Wrestling Entertaintment), l'antiga WWF (World Wrestling Federation) al Palau Sant Jordi de Barcelona.
Pels que no sapigueu què és potser us soni més el terme "Pressing Catch" que fa uns anys feien a Telecinco i que des de fa molt poc fan a Cuatro.
Sóc un fidel seguidor de la lluita lliure des dels temps de Telecinco, i sobretot des de fa uns anys gràcies a Internet.
Tot i que no són lluites reals, és realment espectacular de veure i la preparació física necessària per fer algunes de les coses que fa és impressionant.
Si us interessa he pujat algunes fotos a la xarx. Feu clic a la meva cara de freakie per veure-les.