Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Coses Meves. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Coses Meves. Mostrar tots els missatges

2009/01/20

El meu nou iPod Touch

Hola, com veieu quasi no escric últimament. Estic molt enfeinat i la veritat es que el blog se n’ha ressentit moltíssim.

Escric més que tot per dir que segueixo viu i que no deixo el blog, tot i que les actualitzacions no seran massa freqüents.

Si voleu estar una mica informats de coses interessants, la meva llista d’elements compartits de Google Reader us pot servir una mica de substitut i us servirà per estar una mica al dia de coses interessants que em trobo.

Per cert, lo del títol ve del meu regal de reis estrella, un iPod Touch.

32gb_ipod_touch

La veritat es que fins que el tens a les mans no t’adones de lo increïble que es el trasto.

El dispositiu es increïblement prim i l’experiència de usuari es pràcticament immillorable i si teniu fàcil accés a xarxes wifi us trobareu que ràpidament es converteix en imprescindible.

També cal destacar que afegir noves aplicacions es molt fàcil i que n’hi ha moltes de gratuïtes.

Com sempre els inconvenients son els típics d’Apple, força car (me’l van regalar :-P) i totalment tancat, això vol dir que no intenteu fer el que Apple no vol que feu i sigueu uns esclaus de iTunes, la merdufia de programa per sincronitzar el vostre iPod amb la musica, vídeos i aplicacions del vostre PC,

Afortunadament si us trobeu massa esclavitzats podeu alliberar-lo utilitzant el Jailbreak, però recomano que només ho feu si realment us ofereix alguna cosa que necessiteu, així us estalvieu mals de cap.

En fi me’n torno a la cova, a veure quan en puc tornar a sortir.

Gràcies als que em seguiu llegint!

2007/10/26

Queden 6 setmanes

En Cesc s'acosta!

Ahir vam fer la Ecografia del 3r trimestre i tot sembla correcte. Per desgracia no puc penjar fotos pq com que ja es força gros no es pot apreciar res gaire bé.

Ara ja pesa 2.650gr (un pèl més dels 2250gr de mitja) i si la predicció és bona a la setmana 40 pesarà 3.800gr. Ja esta cap per avall començant a preparar-se per sortir.

Aquesta és la pinta que deu tenir ara mateix:


Ara estem ja a la setmana 34, o sigui que si és puntual d'aquí 6 setmanes serem oficialment pares. Tenim unes ganes que arribi indescriptibles.


2007/09/14

WWE de nou a Barcelona

Abans de començar un avís de seguretat publica:

El contingut d'aquest article té un nivell de frikisme que pot ferir la sensibilitat de les persones no preparades. Tonino's Blog no es farà responsable de danys psicologics i/o emocionals produits per la lectura d'aquest article així com de la visualització de les imatges que l'acompanyen.

Si us atreviu a seguir, aqui vaig!

summerslamTour

Ahir vaig assistir per 2 any consecutiu al show de WWE Smackdown a Barcelona. Pels no iniciats, potser el coneixereu com Pressing Catch

De fet aquest any va ser a Badalona al Pavelló Olimpic.

El show va ser força divertit i hi va assistir força més gent que l'any passat. Suposo que el fet que la cadena de TV Cuatro hagi decidit apostar més força pel tema ha contribuït molt a l'èxit del tema

En quant al contingut del show, els que vam poder veure va ser:

  • Presentació inicial per part de Lilian Garcia
  • Matt Hardy i MVP vs Deuce & Domino (amb Cherry)
  • Kenny Dykstra vs Chuck Palumbo
  • Shannon Moore i Jimmy Wang Yang vs Mark Henry
  • Llançament de samarretes per part de la Maryse
  • Kane vs Finlay
  • Jamie Noble vs Jesse (amb Festus)
  • Torrie Wilson vs Victoria
  • Batisa vs Rey Misterio vs The Great Khali

Evidentment vaig tirar força fotos, tot i que una gran majoria de mala qualitat per la poca llum i la gentada que empenyia per tot arreu. Cliqueu a sota per veure-les o aneu directament a PicasaWeb per veure-les allà més grans.

Als mamonets de Picasaweb no els funciona bé la opció de no autoarrenar la presentació de fotos. Si us sembla massa molest la treuré

Més tard afegiré comentaris a algunes fotos.

2007/09/11

Més fotos d'en Cesc!

Ara feia dies que no posava cap nova ecografia d'en Cesc.
El diumenge vam arribar a les 27 setmanes d'embaràs i ahir vam anar a fer una Ecografia 3D.
En Cesc no estava del tot ben col.locat, però tot i així li vam poder veure força bé la cara.

Aquí teniu les 3 millors fotos:

La cara d'en Cesc! Estava enganxat a la placenta i se li veu el nas una mica xato.


Això és una mà 3D!


El que es veu al costat del nas és el cordó umbilical. A l'esquerra el perfil 2D de la cara.

I per acabar una foto d'una ecografia 2D on el vam caçar xumant-se el dit! Quan ho vam veure en directe s'apreciava molt millor que a la foto.


Ara només ens falten menys de 13 setmanes.
Es faran llargues pq la Myriam i jo ens morim de ganes que arribi el gran dia i el poguem tenir als braços.
Us seguiré mantenint informats!

2007/07/30

De vacances...

Durant un parell de setmanes estaré de vacances i quasi no tindré temps d'actualitzar el blog.
Miraré de fer-ho almenys una vegada pq no m'oblideu :-P

Com podeu veure ja estic quasi al 5000 accessos a la pàgina i el nombre de subscripcions RSS ha augmentat força. Fa uns dies eren més de 20!

Quan torni miraré de seguir explicant coses interessants.

Gràcies per llegir-me!

2007/07/23

3D Pregnancy: L'embaràs setmana a setmana en 3D

Tot i que tendeixo a escriure sobre tecnologia, ara que seré pare, també trobo interessants coses que m'ensenyin sobre el meu futur fill.
3Dpregnancy és una web que explica setmana a setmana com evoluciona un embaràs des de la concepció fins al part. A més de les explicacions, un dels punts interessants que té és la possibilitat de veure com és el fetus en 3 dimensions en una determinada setmana
Per exemple, nosaltres estem ja a la setmana 20 i podem veure aquesta informació.
La vista 3D es pot fer girar en qualsevol direcció.
Si esteu planejant ser pares aquesta web us pot ser interessant.
Cal dir que només està en anglès, però imagino que la majoria podeu entendre els punts bàsics i si més no, podeu veure la imatge 3D.
Espero que us sigui útil!

(trobat a wwwhatsnew)

2007/07/06

Nen: Podeu veure el cor bategar!

Doncs ahir vam anar a Mataró a fer una nova Ecografia i sembla que el nen està en plena forma.
Us deixo un vídeo on podeu veure com batega el cor i com té el singlot!
Un vídeo molt divertit. Si no sentiu res no us preocupeu, no té so! :-P




No sabria dir si s'assembla a mi o a la Myriam!

2007/06/21

És un nen!!!

Doncs si, ha saltat la sorpresa!
Tot i les meves prediccions de que seria una nena, al final ha resultat que tenia pelleringa!
Per tant ja em podeu començar a regalar coses de color blau! ;-P

La veritat es que lo de saber el sexe s'ha fet pregar força:
Primer la ginecòloga va decidir tenir un accident i vam haver de cancel.lar l'ecografia de dilluns passat.
Avui finalment l'hem pogut fer, però ha costat força de veure el sexe perquè primer estava en una mala posició i quan es movia tenia el cordó umbilical entre les cames, cosa que ha fet saltar un parell de falses alarmes.
Era tan maco com a la primera Ecografia, però era nen o nena?

Finalment, s'ha confirmat la gran notícia, serà un nen!!

No, no és el cordó, és un botifarró!

I el més important de tot és que de moment està ben sa.

Ara que ja sabem que serà, tocarà començar a planificar tot el que ens queda per davant.
La Myriam ja està de 15 setmanes i mitja, per tant ens queden poc més de 24 setmanes si tot va ben cronometrat.

Hem fet una altre pas i cada dia estem més il.lusionats. Veurem que ens queda per davant.

Seguiré informant!

- Papa

2007/06/19

La WWE torna a Barcelona i Espanya

La WWE (World Wrestling Entertainment) torna a Catalunya.
Potser alguns la recordareu com la WWF (World Wrestling Federation) o simplement "Pressing Catch". Fa anys feien lluita lliure per Telecinco i des de fa poc Cuatro torna a posar-ho a la TV.

Els que em coneixeu sabeu que sóc un fan del tema de la Lluita Lliure o Pro-Wrestling.
Si sóc un freakie es moltes aspectes.

Tornant al tema, la visita serà a Badalona al Pavelló Olímpic el proper dijous 13 de Setembre a les 20:00h.
Si us interessa també venen a Madrid i València.
Més informació a la pàgina oficial de la WWE

Les entrades es poden comprar a partir del 30 de Juny a:

Se que la noticia és especialment freakie fins i tot per mi, però he observat que l'article que vaig fer fa un temps resumint l'anterior visita es dels mes accedits del blog i he pensat que igual li interessa a algú.

Evidentment hi aniré i us posaré les fotos com l'últim cop.

Actualització:
Ja que m'hi poso, us passo els enllaços de Cuatro per si ho voleu veure per la TV.
En la meva modesta opinió és molt millor veure-ho en anglès pq en castellà es veu cutre perquè ho fa el comentarista de Humor Amarillo. (Abans que ningú digui que en anglès també ho és, us asseguro que ho és moltíssim menys)
Si ho voleu veure en versió original i estar molt més al dia aqui teniu una web on podeu baixar els shows en format torrent:
ProWrestling Torrents
Cal que us subscriviu, però val la pena.

Com sempre podeu dirigir les brometes i insults a la secció de comentaris.

(trobat via WWE España)

2007/06/18

Sexe del nen posposat

Agh horror!

Com us vaig dir avui al vespre havíem de saber si el nostre nen/a.
Per desgràcia el divendres la meva cunyada/ginecòloga es va fotre de cap al metro i s'ha trencat un peu.
O sigui que avui no ens podrà fer la Ecografia per saber el sexe del nostre fill. Snif...
Ens ha dit que el dijous ja tindrà el guix prou sec i que ens la farà llavors, o sigui que ens tocarà patir 3 dies més.

Us mantindré informats!

2007/06/14

Dilluns al vespré sabré el sexe del nen/a!



Si a algú li interessa, el dimarts al matí us ho diré :-P
Ja posaré la ecografia amb la foto de "la pelleringa" o falta de ella!
Quins nervis!

2007/06/01

Noticia Bomba: Seré Pare!!!

Doncs si, ho heu llegit bé.
Jo i la Myriam serem pares. Per ser exactes, avui fa 12setmanes i 5 dies que vam començar a ser-ho una mica.
Aquesta setmana per fi hem confirmat que el nen/a està perfectament i hem decidit que ja era hora de compartir la bona nova amb tothom a qui coneixem.
Aquest va ser el 1r cop que el vam veure:

D'això fa un més. Feia 6mm i no era molt més que una taca, però el més increïble és que li vam sentir el cor! Bategava al voltant de 60-70 pulsacions/min. La veritat és que va ser una experiència meravellosa!
Aquest dilluns passat vam fer la 2a ecografia que ha confirmat que el bebè està creixent bé.
Com la primera va ser una cosa que cal viure. Quan només feia 6.4cm i pesava menys de 10grams, ja li vam poder veure les cames, els braços, les mans i els ditets, i fins i tot el nas!
Aquí el teniu!
El cap, un braç i els dits!

Les cames!!

La ti... No, és el cordó umbilical!!

Sembla que m'ha arribat l'hora de posar el cap a lloc i començar a ser un adult responsable.
A qui vull enganyar, serà l'excusa perfecta per seguir sent una mica nen!

Ja un aniré donant notícies de com evoluciona tot, però si tot va bé la 2a setmana de desembre hi haurà naixement a Ca La Myriam i en Tonino.

Us atreviu a pronosticar si serà nen o nena? Jo dic nena i la Myriam nen!
Ho sabrem d'aquí menys de 3 setmanes!

2007/04/25

Post Sant Jordi...


Bé,
doncs ja ha passat un altre Sant Jordi.

Suposo que molt haureu passat pel ritual d'anar a voltar pel punt més concorregut de la vostra ciutat mentre us preguntaveu pq havieu sortit de casa a patir amb tota aquella gentada.

Les noies ja deveu tenir la caríssima rosa mig pansida. Vaja timada, però fa il.lusió i per això ho seguim fent.

En fi, i quins llibres us han regalat? Si sou lectors habituals segurament ja deveu tenir una bona novel.la entre les mans, i si no ho sou us deuen haver regalat un dels famosos "llibres mediàtics" que tan de moda es posen des de fa uns anys. Llibres pels que no volen llegir.

En fi, pel bo i pel dolent, l'any que ve tots hi tornarem, no ens enganyem.

Us deixo els llibres que m'han regalat per si us interessa:

I a vosaltres us han regalat algún llibre?
Quin?

2007/04/20

Sant Jordi s'acosta



Sant Jordi: El dia del llibre i els enamorats catalans ja torna a ser aquí.
El proper dilluns tocarà regalar llibres.
Quins bons llibres recomaneu?
Aquí en teniu alguns que m'han agradat força per donar-vos algunes idees:
  • Cronopaisaje: Magnifica novel.la de ciencia ficció on uns cientifics de l'actualitat es comuniquen amb uns cientifics del 1968 per evitar un gran desastre ecològic a nivell mundial (de Gregory Benford)
  • El Perfum: La història d'un noi que neix amb un sentit de l'olfacte prodigiós que cerca el perfum perfecte. Encara que sigui a costa de la visa d'altres persones. Si no heu vist la recent pel.lícula el disfrutareu molt més. (de Patrick Süskind)
  • Els Pilars de la Terra: L'obra mestra de Ken Follet on descriu la construcció d'una gran catedral durant el segle XII. Si no l'heu llegit feu-ho ja. (de Ken Follet)
  • El Hòbbit: Si no us atreviu amb El Senyor dels Anells proveu el Hobbitt. Així descobrireu com l'anell va arribar a les mans d'en Bilbo Saquet! Es fàcil de llegir i molt divertit. (de J.R.R. Tolkien)
  • El joc d'Ender: Una acadèmia militar per nens superdotats. Ender de 6 anys és adiestat per anar a lluitar contra una raça alienigena. L'entrenament mai l'oblidarà. (de Orson Scott-Card)

En recomaneu algun?
Afegiu un comentari amb els vostres llibres preferits, així potser descobrirem algun perla!
Ho podeu escriure en pocs segons!

2007/03/02

Wii, el triomf de la imaginació


Fa uns dies finalment em va arribar la meva ansiada Nintendo Wii.
Els més veterans recordareu que en vaig parlar fa un temps.
He de dir que la impressió ha sigut immillorable.
No exagero, llegiu i sabreu perquè!

La clau és sense cap dubte l'impressionant comandament sense fils.
El famós comandament
Aquest comandament a més de no portar fils té un funcionament perfecte. Només necessita que poseu un sensor sobre o sota la TV i ja podeu jugar-hi.
A més porta un giroscopi a l'interior que permet que la consola detecti qualsevol moviment de rotació que fa el comandament i que fins i tot és cap
Com ja és comú en la majori de consoles també vibra quan es fan certes accions.
Una altra característica és que porta un petit altaveu que fa que en surtin sons.
Finalment, a la part inferior porta un connector que us permetrà connectar-hi un comandament auxiliar o "Nunchaku" (que podeu veure a sota) que amplia encara més les possibilitats.

El Nunchaku connectat al comandament principal
El "Nunchaku" també porta una mena de mecanisme intern que permet detectar certs moviments. (Veieu a sota la explicació del joc de boxa del Wii Sports)
Com veieu a la foto, és important lligar-se la corretja del comandament al canell per evitar que us surti disparat contra la TV si feu algun moviment brusc.

Això és la teoria, però funcionen tan bé com diuen? La resposta és SI.

Fins ara m'he limitat a jugar al Wii Sports. El joc que regalen amb la consola i al Wii Play el que donen amb un pack al comprar un comandament extra.
Aquests 2 jocs, contenen un conjunt de mini jocs que us permeten explorar totes les possibilitats del comandament.
El Wii Sports conté:
  • Tennis: Agafeu el comandament principal com una raqueta i feu els moviments que faríeu jugant a tennis, veureu que bé funciona.
  • Beisbol: Ara imagineu que el comandament és un bat de beisbol o agafeu-lo com si l'anéssiu a llançar per llançar la pilota si feu de llançadors (No oblideu la corretja o us quedareu sense TV, esteu avisats)
  • Bitlles: Ara agafeu el comandament i feu com si llencéssiu la bola de bitlles, fins i tot podreu fer efectes!
  • Golf: Ara el comandament es converteix en un pal de golf, podreu controlar la força amb què llanceu només movent el comandament.
  • Boxa: Ara podeu estrenar el Nunchaku. Connecteu-lo al comandament principal i agafeu-los tots 2 posant-los davant la cara com si us protegíssiu la cara dels cops del vostre contrincant. Ara moveu qualsevol dels 2 cap endavant i veureu com el vostre boxejador fa el mateix cop. Segons el moviment fareu diferents cops i a diferents alçades. S'ha de provar per creure-ho.
Uhm... No em creieu? Mireu aquest video!


L'altre joc és el Wii Play.
Els jocs del Wii Play són molt senzills però us permetran entendre i aprendre totes les possibilitats del comandament. Conté:
  • Ping pong (Tennis Taula): Semblant al de Tennis però amb moviments més curt
  • Laser Hockey. El típic joc de picar el disc d'aire que hi ha a molts llocs
  • Pesca: Ara el comandament és una canya! Llança-la, mou-la i estira quan piqui el peix!
  • Troba el Mii: Assenya-la el ninotet (Mii) amb el comandament segons l'objectiu de cada nivell. Amb 2 o més jugador és molt addictiu
  • Col.loca el Mii: Practiqueu amb el comandament fent-lo girar.
  • Tir al blanc: Endevineu que cal fer...
  • Billar: Estireu el braç, comandament endarre i endavant per tirar.
  • Munta la vaca: Agafeu el comandament horizontalment i només inclinant-los podreu fer que la vaca que esteu cavalcant corri més, freni o s'inclini cap als costats.
  • Tancs: Moveu-vos amb els cursos i apunteu amb el comandament. No és fàcil.
Com veieu de moment només he rascat la superfície de les possibilitats de la consola i ja estic disfrutant com un nan!
Imagineu que passarà quan em compri jocs més complexos?

Per acabar voldria dir que tot això que he explicat és molt fàcil de fer i fa que gent que mai s'acostaria a una consola normal com serien la Playstation o la X-Box siguin capaços de dominar la Wii sense problemes, i el més important de disfrutar-la.
La prova és que el meu sogre que mai en la seva vida ha tocat una consola és va posar a jugar a Golf en segons i a més li va encantar.
Hi ha molta més gent que diu el mateix.

Aquesta consola triomfarà i això que només ús he explicat el més bàsic. Quan hagi practicat més us explicaré coses noves com la connexió a Internet o la consola Virtual que us permetrà jugar amb jocs antics de Nintendo.

2007/01/31

Meme: ¿Qué utilitzes per treballar?

Un Meme pels que no ho sapigueu com jo és bàsicament una transmissió de coneixement que en el món dels blogs es tradueix en un tema que comença un blog i el reenvia a un altre pq aquest el pugui ampliar amb la seva experiència o punt de vista.
(No estic segur de la meva definició, o sigui que la podeu corregir si ho sabeu millor)

No patieu si no ho heu entès, jo la veritat no capto tot el seu significat però sé que des de snwop me n'han enviat un.
Bàsicament en Pedro (l'autor del blog del que vaig parlar fa pocs dies) m'ha llançat la pregunta que va recollir del blog ALT140.

Doncs bé, les eines que jo utilitzo són aquestes:
  • Un PC (Pentium D doble Nucli a 3,4GHz amb 1GB de memòria i monitor de 19" que-t'hi-cagues)
La resta de coses ja depèn més del moment, però ara estic amb
  • un lector de targetes amb xip marca Omicron
  • Un teclat PINPAD per entrar el PIN en caixers i similars fet on jo treballo
  • Molts cables de tot tipus per connectar-ho tot (RS232, fonts de 12V etc...)
Ah,
  • el meu telèfon tot i que no és ben bé de feina és un prehistòric Nokia 3100 quasi indestructible doble bansa de GSM (900/1800) i que es fosforescent. Ha! Segur que el vostre super telèfon 3G i tot típus de coses inútils no es florescent! Recordeu, el mòvil és per enviar SMS i fer trucades, la resta són trucs per treure-us els calés!
La resta de coses van més aviat dins el PC en forma de programes:
  • Mozilla Firefox 2.0.0.1 (serà 2.0.0.2 el divendres) i molts dels seus Complements o Addons (aneu a la secció Firefox del meu blog per descobrir-ne uns quants
  • Missatgers de tot tipus: Google Talk (versió v104), Windows Live Messenger 8.1, i des d'avui Skype 3.0
  • En quant a entorns de programació fins fa poc utilitzava Visual Studio 2003 i 2005, Eclipse (integrat amb WebSphere 5.1) i Borland JBuilder X, però ara amb la nova feina utilitzo el Borland Delphi 7.0 i el Keil µVision per programar en C orientat a Microcontroladors
  • A més els típics Microsoft Word i Excel que tots tenim (i el Powerpoint per veure les parides que rebo per correu!)
  • També acabo de tornar a provar el Google Desktop 4.0 que es una magnífic cercador de document dins el PC i a més porta una barra Lateral de Gadgets que fa enveja al Windows Vista!
  • i parlant de Vista, el meu Sistema Operatiu és el Windows XP i espero que segueixi així pq si em posen Vista organitzo un motí a la feina!
Segur que em deixo coses però crec que ja he complert l'objectiu de l'article.
I vosaltres que utilitzeu?
Deixeu algun comentari i m'ho expliqueu!
(Si, és poden deixar comentaris encara que ningú ho faci!!!!)

No sé massa a qui passar el Meme aquests, així que ho intento amb el Tecnovetats que hi té força afició!

2007/01/28

Calendari d'estrenes de Cine i Sèries de TV

Hola,
fa temps que busco algun calendari d'estrenes de cinema per afegir-lo al meu calendari de Google.
Com que no l'he trobat, al final m'he decidit a fer-lo jo mateix.
Intentaré mantenir-lo el més actualitzat possible amb totes les estrenes de cinema i de Sèries de TV, sobretot de les plataformes digitals. Intentaré posar també les que sàpiga que seran en català

He afegit l'enllaç al menú de l'esquerra on posa Estrenes Cines i Sèries TV.
El poseu veure en format HTML clicant l'enllaç o us hi podeu subscriure clicant l'enllaç de la part inferior del calendari on posa Subscribe.
O si no cliqueu aquest botó i ja està!



Si hi trobeu a faltar alguna estrena tant de cine com de TV només cal que m'ho dieu i l'afegiré.
Espero que us sigui útil.
Si us hi subscriviu us agraïria que em deixeu algun comentari per saber si li interessa a algú.

2006/12/13

WWE: Torna la lluita lliure a Barcelona


El passat dijous vaig poder disfrutar de la visita de la WWE (World Wrestling Entertaintment), l'antiga WWF (World Wrestling Federation) al Palau Sant Jordi de Barcelona.
Pels que no sapigueu què és potser us soni més el terme "Pressing Catch" que fa uns anys feien a Telecinco i que des de fa molt poc fan a Cuatro.
Sóc un fidel seguidor de la lluita lliure des dels temps de Telecinco, i sobretot des de fa uns anys gràcies a Internet.
Tot i que no són lluites reals, és realment espectacular de veure i la preparació física necessària per fer algunes de les coses que fa és impressionant.
Si us interessa he pujat algunes fotos a la xarx. Feu clic a la meva cara de freakie per veure-les.

2006/10/06

He tornat!!

Després d'uns dies de viatge pels Estats Units, finalment torno a ser a Catalunya!
Fa menys de 2 horetes que sóc a casa i encara no he pogut descarregar les fotos, però ja us en passaré una selecció molt aviat.

Un resum ràpid seria:
  • Los Angeles: Bastant txungo, és un conyàs de ciutat, i el passeig de la fama és poc més que un carrer de souvenirs. El millor la visita als estudis Universal.
  • Grand Canyon: Impressionant és la paraula que millor el defineix. Un no és conscient de la seva immensitat i bellesa si no ho veus amb els seus propis ulls. A més el passeig en helicòpter encara ho va fer millor
  • Las Vegas: Paris ja no és la ciutat de la llum, ara ho és Las Vegas. L'avinguda principal està plena a vessar d'Hotels-Casino temàtics com el Caesar Palace (ambientació romana), el Venetian (de Venecia amb canals d'aigua inclosos dins), l'Excalibur (de tema de castells i cavallers), el Luxor egipci i un llarg etc... A més hi ha atraccions gratuïtes com les fonts del Bellagio o els volcans del Mirage. Molt recomanable si vigileu amb les apostes!
  • Parc de Yosemite: No em va impressionar especialment. Està molt ben cuidat i és molt gran, però tampoc vam veure res que ens marqués especialment. A inicis de Primavera deu ser millor pq hi ha cascades fruit del desglaç.
  • San Francisco: Ens va agradar bastant. Hi ha força coses a veure com el Golden Gate, la presó d'Alcatraz, el port d'on surten els vaixells turístics i on hi ha lleons marins que es poden veure a pocs metres.
  • Nova York: Una gran ciutat. Times Square, Empire State Building, l'Estatua de la Llibertat, Central Park, el Museu d'Historia Natural, la "Zona Zero" del World Trade Center, molts i molts rascacels, i moltes altres coses que haureu vist en infinitat de pel.lícules. Tothom hi hauria d'estar almenys una vegada a la vida. Els 4 dies que hi vam estar van ser molt curts.
En resum, un molt bon viatge de Noces que ens ha deixat destrossats de tant voltar i de menjar no massa bé. Allà un s'adona de la sort que tenim amb la dieta mediterrània i coses tan simples com un Pa amb tomàquet.

2006/09/20

Comiat no, SUPERComiat!!!

Aqui teniu les fotos del meu comiat de solter.
La vergonya mai més formarà part de la meva vida :-P

http://picasaweb.google.com/toni.barrera/ComiatSolterToni?authkey=5CNoYWhw9QH6KXWSxwrpPLkAoBU

Un petit avanç:
From Comiat Solter...


Actualització: He canviat les adreces pq els mamonets de Google han fet algun canvi a la web! Ara ja funcionen!