Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Parides. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Parides. Mostrar tots els missatges

2007/01/25

Star Wars fet "a mans"

Frikisme al poder.
La quantitat de temps per perdre que té la gent sembla incalculable...
Tot i així, s'ha de veure.
L'atac a l'estrella de la mort fet únicament amb mans com a actors!


(Via Pixel y Dixel )(Gràcies per l'enllaç Ignasi)

2007/01/24

BigMac/iPod indexes

Abans de tot disculpes pel patètic index de actualitzacions del blog.
Com alguns ja sabeu vaig canviar de feina fa poc i estic un pèl ocupat.
Intentaré tornar a incrementar el ritme d'actualitzacions.
De fet tinc 3 o 4 coses per escriure, però no he tingut l'oportunitat de pasar-les de les meves 3 neurones cap al blog.

Ara l'article...


Un banc Australià (CommSec) acaba de crear un index de referència basat en el preu d'un iPod a diferents països. Aquest index té en compte el poder adquisitiu del país a més del preu real de l'iPod i crea una llista d'on és més car/barat de comprar si vius i treballes allà. (Per ser més exactes, es basa en el preu de l'iPod Nano de 2GB)
El país on surt més car és Brasil amb $327 i el més barat Canadà amb només $144. Aquí estem amb $192








Pel que sembla, això no és una novetat, ja que fa 20anys ja se'n va crear un de similar basat en el preu del BigMac de McDonald's (o també aqui). La veritat és que aquest 2n em sembla més valuós pq hi té accés molta més gent i és una cosa que es consumeix moltes vegades enlloc de comprar-la 1 cop com l'iPod Nano. A més fer un BigMac involucra molts més productes del país que un iPod que normalment es fa a Asia.

2006/10/31

Els altres partits electorals

Si no us agrada cap dels 5 partits majoritaris, potser us convenceran més algun dels altres petits partits que es presenten. Concentren el 2% dels vots i n'hi ha de ben curiosos.
Ho havia estat buscant i al final ho he trobat on menys em pensava, a la web del diari El Mundo.
N'hi ha de tant originals com El partit Humanista de Catalunya que fins i tot mostra un cul amb unes ulleres de sol al seu spot, o Escons Insubmisos que volen agrupar tota la gent que vota en blanc o nul per evitar que se n'aprofiti la força majoritaria.

Jo m'ho estic pensant...

2006/10/17

Coses que van passar quan vau neixer...

Una curiositat que acabo de trobar-me a la Viquipèdia.

Si voleu que va passar veure un any qualsevol:
  • Als països Catalans:
http://ca.wikipedia.org/wiki/any
p.ex: http://ca.wikipedia.org/wiki/1975

Si cliqueu castellà o anglès al menu del costat esquerra podeu mirar el mateix per Espanya (Español) o per la resta del món(English)

També podeu mirar que va passar un cert dia de qualsevol any posant:
http://ca.wikipedia.org/wiki/més
p.ex: http://ca.wikipedia.org/wiki/Gener

i llavors triant el dia que us interessi.

Mireu que va passar el dia o l'any que vau neixer!

Ale, això us hauria de distreure almenys 15 minutets...

2006/09/04

On està el Cálico??... Huérfanos Electrónicos

El Cálico Electronico ha desaparegut, la ciutat està indefensa.
Per això un nou equip de superherois apareix per substituir-lo.
Si us agrada el Càlico, aquí teniu el seu spin-off (sèrie derivada)

Huérfanos Electrónicos!!!

Us agradarà...

2006/08/31

Cagada a la CNN

Una reportera de la CNN se'n va al lavabo amb el micro encès durant un discurs d'en Bush.
La tia deixa molt bé al seu marit però destrossa a la cunyada dient que és una "control freak" (maníaca del control)
Imagino que el dinar d'acció de gràcies serà un pèl tens :-P
Com que costa una mica d'entendre us deixo la transcripció en anglès.



Kyra Phillips: "...assholes. Yeah, I'm very lucky in that regard with my husband. My husband is handsome and he is genuinely a loving, you know, no ego.[unintelligible] you know what I'm saying. Just a really passionate, compassionate great, great human being. And they exist. They do exist. They're hard to find. Yup. But they are out there." [unidentified woman]: We'll see. He's going to come, you know, he's set for an extended visit.[unintelligible]" Phillips: "I mean, that's, that's how you figure it all out, those extended visits. [laughter]" [unidentified woman]: "Yeah, but my mom, I think she really likes him." Phillips: "Mom's got a good vibe? Good." [unidentified woman]: "Yeah, my brother's the one that [unintelligible]" Phillips: "Brother, of course, brothers have to be, you know, protective. Except for mine. I've got to be protective of him." [unidentified woman: unintelligible] Phillips: "Yeah. He's married, three kids, but his wife is just a control freak." [unidentified woman #2]: "Kyra." Phillips: "Yeah, baby?" [unidentified woman #2]: "Your mic is on. Turn it off. It's been on the air." Seconds later, Daryn Kagan stumbled through this awkward transition: Daryn Kagan: "Alright, we've been listening in to President Bush as he speaks in, uh, New Orleans today. This is the one year anniversary of Katrina making land shore there. President Bush saying if another natural disaster hits, our country... we must, uh, react better than that. Let's listen in once again to President Bush

2006/07/04

Editor de "xuletes"

Brutal...
Si a la nostra època ho haguessim tingut!
Es pot triar el tamany, el tipus de lletra, el color i la orientació de la xuleta!

http://www.miquelgomis.com/mikichuletas/

T

2006/06/26

Test intel.ligència

Si esteu llegint això és que us sobra el temps lliure,
així que podeu fer aquest test:

http://simple-iq.com/

Jo he tret un 123 (lleugerament per sobre la mitja)

Tonino

Si el feu poseu el resultat com a comentari. Es per curiositat :-P

2006/06/23

Les txuquis del mundial...

Per són no tots els fans són uns gordos bebedors de cervesa :-P

http://msn.foxsports.com/soccer/pgStory?contentId=5676192&pageNumber=1

Tonino

2006/06/15

El Mundial al meu blog!

A partir del Pròxim post veureu aquest Quadre a la part de dalt del Blog fins que acabi el Mundial, llavors tornaran les noticies que passaran a baix de tot mentrestant!
Espero que us agradi!

Si algu coneix un widget millor que aquest el canviaré de gust pq aquest tampoc és una passada...



Fa molt de temps....

...Weird Al Jankovic!
Star Wars + American Pie (la cançó)

La lletra és boníssima!

2006/06/12

Mapa del món vist pels americans...

No té pèrdua...
Algunes coses passen, però es que fins i tot creuen que l'Atlàntida existeix!
Per més info:
http://www.chakuriki.net/en/world/

Tonino Maps

PD: Gràcies per la noticia Ignasi.

2006/06/09

La ressaca...

Per si encara no estava escarmentat amb les tajes que he pillat a la meva vida, aqui hi ha una guia per pensar-s'ho 2 begades abans de tornar-hi...

Ciencia de bolsillo: Hoy no me puedo levantar

2006/06/01

Golàs

Gol impressionant.
Imagino que el prter es devia retirar dp del partit...



Tonino