Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Esdeveniments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Esdeveniments. Mostrar tots els missatges

2007/06/19

La WWE torna a Barcelona i Espanya

La WWE (World Wrestling Entertainment) torna a Catalunya.
Potser alguns la recordareu com la WWF (World Wrestling Federation) o simplement "Pressing Catch". Fa anys feien lluita lliure per Telecinco i des de fa poc Cuatro torna a posar-ho a la TV.

Els que em coneixeu sabeu que sóc un fan del tema de la Lluita Lliure o Pro-Wrestling.
Si sóc un freakie es moltes aspectes.

Tornant al tema, la visita serà a Badalona al Pavelló Olímpic el proper dijous 13 de Setembre a les 20:00h.
Si us interessa també venen a Madrid i València.
Més informació a la pàgina oficial de la WWE

Les entrades es poden comprar a partir del 30 de Juny a:

Se que la noticia és especialment freakie fins i tot per mi, però he observat que l'article que vaig fer fa un temps resumint l'anterior visita es dels mes accedits del blog i he pensat que igual li interessa a algú.

Evidentment hi aniré i us posaré les fotos com l'últim cop.

Actualització:
Ja que m'hi poso, us passo els enllaços de Cuatro per si ho voleu veure per la TV.
En la meva modesta opinió és molt millor veure-ho en anglès pq en castellà es veu cutre perquè ho fa el comentarista de Humor Amarillo. (Abans que ningú digui que en anglès també ho és, us asseguro que ho és moltíssim menys)
Si ho voleu veure en versió original i estar molt més al dia aqui teniu una web on podeu baixar els shows en format torrent:
ProWrestling Torrents
Cal que us subscriviu, però val la pena.

Com sempre podeu dirigir les brometes i insults a la secció de comentaris.

(trobat via WWE España)

2007/04/25

Post Sant Jordi...


Bé,
doncs ja ha passat un altre Sant Jordi.

Suposo que molt haureu passat pel ritual d'anar a voltar pel punt més concorregut de la vostra ciutat mentre us preguntaveu pq havieu sortit de casa a patir amb tota aquella gentada.

Les noies ja deveu tenir la caríssima rosa mig pansida. Vaja timada, però fa il.lusió i per això ho seguim fent.

En fi, i quins llibres us han regalat? Si sou lectors habituals segurament ja deveu tenir una bona novel.la entre les mans, i si no ho sou us deuen haver regalat un dels famosos "llibres mediàtics" que tan de moda es posen des de fa uns anys. Llibres pels que no volen llegir.

En fi, pel bo i pel dolent, l'any que ve tots hi tornarem, no ens enganyem.

Us deixo els llibres que m'han regalat per si us interessa:

I a vosaltres us han regalat algún llibre?
Quin?

2007/04/20

Sant Jordi s'acosta



Sant Jordi: El dia del llibre i els enamorats catalans ja torna a ser aquí.
El proper dilluns tocarà regalar llibres.
Quins bons llibres recomaneu?
Aquí en teniu alguns que m'han agradat força per donar-vos algunes idees:
  • Cronopaisaje: Magnifica novel.la de ciencia ficció on uns cientifics de l'actualitat es comuniquen amb uns cientifics del 1968 per evitar un gran desastre ecològic a nivell mundial (de Gregory Benford)
  • El Perfum: La història d'un noi que neix amb un sentit de l'olfacte prodigiós que cerca el perfum perfecte. Encara que sigui a costa de la visa d'altres persones. Si no heu vist la recent pel.lícula el disfrutareu molt més. (de Patrick Süskind)
  • Els Pilars de la Terra: L'obra mestra de Ken Follet on descriu la construcció d'una gran catedral durant el segle XII. Si no l'heu llegit feu-ho ja. (de Ken Follet)
  • El Hòbbit: Si no us atreviu amb El Senyor dels Anells proveu el Hobbitt. Així descobrireu com l'anell va arribar a les mans d'en Bilbo Saquet! Es fàcil de llegir i molt divertit. (de J.R.R. Tolkien)
  • El joc d'Ender: Una acadèmia militar per nens superdotats. Ender de 6 anys és adiestat per anar a lluitar contra una raça alienigena. L'entrenament mai l'oblidarà. (de Orson Scott-Card)

En recomaneu algun?
Afegiu un comentari amb els vostres llibres preferits, així potser descobrirem algun perla!
Ho podeu escriure en pocs segons!

2007/03/30

Mercat del RAM 2007 (Actualitzat)



Ahir al vespre es va inagurar el Mercat del RAM 2007 a Vic
Aquest any es celebra del 30/3/2007 fins a diumenge l'1/4/2007.

Si voleu informació podeu mirar a la web oficial, que com és habitual a l'Ajuntament de Vic deixa moltíssim que desitjar (per no dir que és patètica)

Si voleu més informació, Osona.com en diu això:
"Les novetats Fa quatre anys, l’Ajuntament de Vic va decidir recuperar els orígens del Mercat del Ram i prescindir de la mostra multi sectorial. Aquesta aposta per potenciar el sector ramader continua a la nova edició de la fira que se celebrarà a la ciutat entre avui, dia 30 de març, i el proper diumenge 1 d’abril. I ho fa amb tres novetats importants: la innovació tecnològica (eix de les jornades tècniques), la incorporació d’un espai didàctic adreçat als més petits i Equinàlia (un conjunt d’activitats on el protagonista és el cavall).
Múltiples activitats El Mercat del Ram es va inaugurar ahir amb el tradicional pregó a la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic. Aquest any ha anat a càrrec de Conrad Adillon, un empresari vigatà resident als Estats Units. Aquest acte va constituir el començament d’un programa de múltiples d’activitats entre les que destaquen el concurs català de Raça Frisona, el concurs de Canals Porcines, el concurs d’aparadors, l’open internacional d’escultura amb motoserra, una exposició de fotografies per invidents, la celebració dels 175 anys dels gegants de Vic i la tradicional Mostra Gastronòmica, entre d’altres.
La mostra i els sectors En aquesta edició, la fira comptarà amb 155 expositors, distribuïts en onze sectors: pavelló ramader, utillatges, institucions, turisme, horticultura, jardí, energies renovables, maquinària agrícola, automòbils, alimentació i vehicles industrials. Tots plegats ocuparan més de 10.000 metres quadrats d’exposició."

Cal destacar també la celebració de la XX Mostra Gastonòmica del 29 al 1 d'Abril.

Podeu trobar més informació anant a l'Especial Mercat del Ram que han fet o mirar directament el programa en PDF

Actualització:
Si us cal informació sobre Vic (Com arribar-hi, on menjar, etc...), la podeu trobar a l'Oficina de Turisme de Vic.

Si hi aneu prepareu-vos per una bona gentada!

2007/01/31

Mobilització contra el Canvi Climàtic

Ja m'ha arribat un parell de correus de diferents persones parlant-me de la mobilització conta el canvi climàtic.
La veritat es que tinc molts dubtes de si la gent es molestarà massa a seguir-la i de si realment pot arribar a tenir la més mínima influencia en els polítics. La veritat és que per mi si a un polític no li poses un bitllet al davant no et fa ni cas, però imagino que val la pensa provar-ho.
Tan de bo estigui equivocat.

Aquí us deixo el text de la convocatòria i seguiu la vostra consciència!


DIJOUS 1 de Febrer DEL 2007,

ENTRE LES 19,55 i LAS 20,00 HORA LOCAL ANDORRANA

APAGUEU TOTS ELS LLUMS, L'ORDENADOR, LA TV (encara que us costi). Són

només....5 minuts.

Es tracta d'estalviar 5 minuts d'electricitat en tot el planeta i de

cridar l'atenció als ciutadans, als mitjans de comunicació i a tots
aquells que ostenten algun poder, sobre l'estalvi d'energia, sobre la
gran i inutil despesa energètica que estem fet i... la urgència de
passar a l'acció.

5 minuts de respir per al planeta... és poca cosa. A nosaltres encara

ens costarà menys i... mostrarà als candidats a les properes eleccions
que el canvi climàtic és un tema en que cal pensar, en el que hi cal
actuar des del debat polític.

La repercussió d'aquesta manifestació cívica internacional, serà gran

a Europa. Mostrem que el nostre país està homologat també a nivell de
reivindicacions cíviques. Diguem-li al Sr. Pintat i al Sr. Minoves, que
el discurs sobre l'escalfament del planeta és important.

5 minuts d'aturada pel nostre planeta


Per a més informació: http://www.lalliance.fr

2006/12/13

WWE: Torna la lluita lliure a Barcelona


El passat dijous vaig poder disfrutar de la visita de la WWE (World Wrestling Entertaintment), l'antiga WWF (World Wrestling Federation) al Palau Sant Jordi de Barcelona.
Pels que no sapigueu què és potser us soni més el terme "Pressing Catch" que fa uns anys feien a Telecinco i que des de fa molt poc fan a Cuatro.
Sóc un fidel seguidor de la lluita lliure des dels temps de Telecinco, i sobretot des de fa uns anys gràcies a Internet.
Tot i que no són lluites reals, és realment espectacular de veure i la preparació física necessària per fer algunes de les coses que fa és impressionant.
Si us interessa he pujat algunes fotos a la xarx. Feu clic a la meva cara de freakie per veure-les.

2006/12/04

Mercat Medieval a Vic



Si li interessa a algú a Vic es celebra el Mercat Medieval del 6 al 10 de Desembre.
La fira es fa principalment dins el casc antic de Vic.
A la Fira es pot veure tot de parades amb venedors vestits com a l'època Medieval i on es poden veure mostres d'oficis de l'època i força menjar de tot tipus, vol de falcons, passejada de rucs, desfilades, àpats medieval a la Plaça Major i moltes coses més.
Es una fira francament bonica, tot i que degut al seu èxit sempre hi ha una gentada.
La millor hora per passejar-hi tranquil és al migdia.

Si no saber que fer durant el Pont doncs això us agradarà força!

Podeu trobar més informació a:

http://impevic.ajvic.net/interior11i.asp?id_fira=108