Hola,
en general, no m'agrada massa posar-me en política, però avui al migdia m'he trobat un patètic paperet enganxat a l'ascensor de casa.
Bàsicament simula que està escrit per un grup de moros de Vic demanant que no es voti per l'Anglada del PxC (Plataforma per Catalunya) i si per la resta.
Com veureu és un patètic intent de psicologia inversa del mateix Anglada per intentar esgarrapar algun vot més.
L'he escanejat pq tots el pogueu veure:
Aquest ridícul personatge fa temps que corre per Vic sembrant l'odi i la veritat és que em cansa.
A més de racista us puc dir que com a persona deixa moltíssim que desitjar a més de ser un fatxa franquista dels grossos.
No sé si amb aquest paperet es vol fer el graciós o simplement tan curt com per pensar que la gent no veu que l'ha escrit ell mateix.
I no us equivoqueu, tampoc sóc un lliberal d'aquests que qualsevol cosa la identifiquen amb el racisme. La veritat és que penso que la política amb els immigrants no és gens bona pq se'ls dóna moltes coses que gent d'aquí amb molts pocs recursos no pot obtenir.
En fi, si voleu una altra mostra podeu veure'l en acció en aquest vídeo.
No cal que digui res més.
Espero que si algún Vigatà llegeix això sàpiga quin element és el tio.
Sento si aquest correu ha molestat algún del meu pocs lectors, però si no ho trec rebento
Demà seguiré amb el contingut menys radical que acostumo a tenir al blog.
Les històries d'un Tonino en un món que no entén... O sigui "Eing?" (Agobiant des del 12 de Maig del 2005)
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Denuncia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Denuncia. Mostrar tots els missatges
2007/05/25
2007/01/31
Mobilització contra el Canvi Climàtic
Ja m'ha arribat un parell de correus de diferents persones parlant-me de la mobilització conta el canvi climàtic.
La veritat es que tinc molts dubtes de si la gent es molestarà massa a seguir-la i de si realment pot arribar a tenir la més mínima influencia en els polítics. La veritat és que per mi si a un polític no li poses un bitllet al davant no et fa ni cas, però imagino que val la pensa provar-ho.
Tan de bo estigui equivocat.
Aquí us deixo el text de la convocatòria i seguiu la vostra consciència!
DIJOUS 1 de Febrer DEL 2007,
ENTRE LES 19,55 i LAS 20,00 HORA LOCAL ANDORRANA
APAGUEU TOTS ELS LLUMS, L'ORDENADOR, LA TV (encara que us costi). Són
només....5 minuts.
Es tracta d'estalviar 5 minuts d'electricitat en tot el planeta i de
cridar l'atenció als ciutadans, als mitjans de comunicació i a tots
aquells que ostenten algun poder, sobre l'estalvi d'energia, sobre la
gran i inutil despesa energètica que estem fet i... la urgència de
passar a l'acció.
5 minuts de respir per al planeta... és poca cosa. A nosaltres encara
ens costarà menys i... mostrarà als candidats a les properes eleccions
que el canvi climàtic és un tema en que cal pensar, en el que hi cal
actuar des del debat polític.
La repercussió d'aquesta manifestació cívica internacional, serà gran
a Europa. Mostrem que el nostre país està homologat també a nivell de
reivindicacions cíviques. Diguem-li al Sr. Pintat i al Sr. Minoves, que
el discurs sobre l'escalfament del planeta és important.
5 minuts d'aturada pel nostre planeta
Per a més informació: http://www.lalliance.fr
La veritat es que tinc molts dubtes de si la gent es molestarà massa a seguir-la i de si realment pot arribar a tenir la més mínima influencia en els polítics. La veritat és que per mi si a un polític no li poses un bitllet al davant no et fa ni cas, però imagino que val la pensa provar-ho.
Tan de bo estigui equivocat.
Aquí us deixo el text de la convocatòria i seguiu la vostra consciència!
DIJOUS 1 de Febrer DEL 2007,
ENTRE LES 19,55 i LAS 20,00 HORA LOCAL ANDORRANA
APAGUEU TOTS ELS LLUMS, L'ORDENADOR, LA TV (encara que us costi). Són
només....5 minuts.
Es tracta d'estalviar 5 minuts d'electricitat en tot el planeta i de
cridar l'atenció als ciutadans, als mitjans de comunicació i a tots
aquells que ostenten algun poder, sobre l'estalvi d'energia, sobre la
gran i inutil despesa energètica que estem fet i... la urgència de
passar a l'acció.
5 minuts de respir per al planeta... és poca cosa. A nosaltres encara
ens costarà menys i... mostrarà als candidats a les properes eleccions
que el canvi climàtic és un tema en que cal pensar, en el que hi cal
actuar des del debat polític.
La repercussió d'aquesta manifestació cívica internacional, serà gran
a Europa. Mostrem que el nostre país està homologat també a nivell de
reivindicacions cíviques. Diguem-li al Sr. Pintat i al Sr. Minoves, que
el discurs sobre l'escalfament del planeta és important.
5 minuts d'aturada pel nostre planeta
Per a més informació: http://www.lalliance.fr
2006/11/07
Que no ens timin!
Hola,
acabo de llegir un article molt interessant d'un noi que va anar a MediaMarkt a reclamar una càmera que segons publicitat (enganyosa) es venia per 99€ pero que sembla que mai van arribar a vendre realment. Si creieu que en algun lloc us estan timant i no compleixen amb el que anuncien, aqui teniu la manera de fer valdre els vostre drets (font Deambulando).
acabo de llegir un article molt interessant d'un noi que va anar a MediaMarkt a reclamar una càmera que segons publicitat (enganyosa) es venia per 99€ pero que sembla que mai van arribar a vendre realment. Si creieu que en algun lloc us estan timant i no compleixen amb el que anuncien, aqui teniu la manera de fer valdre els vostre drets (font Deambulando).
2006/10/27
La realitat de la vivenda (ACTUALITZAT)
ACTUALITZACIÓ
Sembla que la censura ha arribat a YouTube i d'havia eliminat el video que us havia pasat. L'he tornat a posar ara des de Google Video...
Sembla que hi ha La Caixa al darrera.
--------------
Si quedava algú que no tingués clar que això de la vivenda no s'arregla pq no interessa aquest video li acabarà d'obrir els ulls.
Està filmat amb càmera oculta per l'associació V de Vivienda a l'oficina municipal de Barcelona.
Es possible que ja l'hagueu vist pq ahir el van mostrar parcialment a TV3, sembla que a Telecinco i potser a algún altre canal de TV.
Aqui el teniu (la part bona està a partir de 3:07):
Sembla que la censura ha arribat a YouTube i d'havia eliminat el video que us havia pasat. L'he tornat a posar ara des de Google Video...
Sembla que hi ha La Caixa al darrera.
--------------
Si quedava algú que no tingués clar que això de la vivenda no s'arregla pq no interessa aquest video li acabarà d'obrir els ulls.
Està filmat amb càmera oculta per l'associació V de Vivienda a l'oficina municipal de Barcelona.
Es possible que ja l'hagueu vist pq ahir el van mostrar parcialment a TV3, sembla que a Telecinco i potser a algún altre canal de TV.
Aqui el teniu (la part bona està a partir de 3:07):
2006/08/31
Tiananmen
4 de Juny de 1989.
Aquesta és la data de la massacre de la Plaça de Tiananmen
2500 i de 7000 a 10000 ferits.
Segur que la majoria recordem la imatge d'aquell jove que es va posar davant un tanc per aturar-lo i que avui és provable que estigui mort. (info en anglès)
Avui les coses no han canviat massa.
De fet aquest video i qualsevol informació relacionada amb l'event està censurada.
Aquest és un recordatori de que en alguns llocs la vida no és tan bona com la nostra.
Aquesta és la data de la massacre de la Plaça de Tiananmen
2500 i de 7000 a 10000 ferits.
Segur que la majoria recordem la imatge d'aquell jove que es va posar davant un tanc per aturar-lo i que avui és provable que estigui mort. (info en anglès)
Avui les coses no han canviat massa.
De fet aquest video i qualsevol informació relacionada amb l'event està censurada.
Aquest és un recordatori de que en alguns llocs la vida no és tan bona com la nostra.
2006/04/28
Todos contra el CANON
Recollida de firmes contra el cànon que la SGAE ens roba cada cop que comprem CDs.
Firmeu aqui si hi esteu en contra. Es només 1min.
Es per una bona causa.
Jo personalment estic fart que em robin...
Tonino
Firmeu aqui si hi esteu en contra. Es només 1min.
Es per una bona causa.
Jo personalment estic fart que em robin...
Tonino
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
