2007/07/12

Cerca a Tonino's Blog (Actualitzat)

Per fi he afegit la opció de cerca dins el blog!
Ho hagués pogut fer fa força temps, però per mandra i falta de temps no m'hi havia posat.
Però des d'avui Blogger in Draft (la versió en proves de Blogger) ha afegit la funcionalitat i afegir-la ha sigut un sol clic.
Es que és interessant és que ofereix algunes opcions inesperades que fan que la cerca sigui encara més potent.



Com podeu veure a la imatge de moment només he activat la cerca dins el meu propi blog, però hi ha altres opcions que es poden afegir i combinar com vulgui com:
  • Cercar pàgines que he enllaçat des dels meus articles.
    Això implica que si en un article meu faig referencia a un altre blog o a una pàgina de la Wikipedia, al fer la cerca també es mirarien aquestes pàgines.
  • Cercar a la Web (com si anéssiu a la web de Google).
    Això no és cap novetat
  • Cercar les llistes d'enllaços recomanats.
    Això al meu blog inclouria les llistes d'enllaços que us mostro a la barra lateral i que com podeu veure a la imatge inclourien les llistes "enllaços" i/o "webs recomanades"
La veritat és que aquestes opcions m'han agradat força i he de pensar com utilitzar-les.

Si en voleu saber més, cal que sapigueu que aquestes opcions han aparegut gràcies al projecte Google Custom Search que Google va llançar fa un temps dins de l'iniciativa Google Co-op i que us permet crear-vos el vostre propi cercador mirant només a la llista de webs que us interessen.

De fet ara que ho penso, aquesta nova noticia servirà per fer una nova enquesta al blog.

Actualitzat:

Al final m'he decidit a activar totes les opcions excepte la cerca web pq apareixen molt ben ordenades amb les seves pestanyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.