2007/07/24

Algunes webs utils per les vacances

Tot i que potser ja és un pèl tard, si encara no us heu decidit a reservar avió o hotel per aquestes vacances, us passo algunes webs que us poden resultar útils:

Reserva de vols
  • Trabber: Fa la comparació de diverses companyies de baix cost. La he utilitzat i no he tingut cap problema. Fa pocs dies hi vaig trobar un vols baratet per aquestes vacances (En castellà). Ja us en vaig parlar fa un temps.
Vols i hotels:
  • Minube: Avui acabo de descobrir-la a wwwhatsnew. Doneu-hi un cop d'ull. (En castellà)
  • Atrapalo: Vols, hotels, viatges i espectacles. Si esteu de sort podeu trobar algun "txollo". Hi he trobat un hotel a Praga per aquestes vacances (En castellà)
  • Lastminute: Molt semblant a Atrapalo. (En castellà)
  • Expedia: Us permetrà mirar vols, hotels i llogues de cotxes. També la vaig utilitzar un cop sense cap problema. (En castellà)
Hotels:
  • Venere: Reserva d'hotels per tot el món. La vaig utilitzar per agafar un hotel a Paris i no vaig tenir problemes. (Castellà)

Aquestes són les que se m'han acudit.
En coneixeu més que hagueu fet servir alguna vegada amb èxit?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.