2006/08/24

aNobii: La vostra llibreria

L'altre dia navegant em vaig topar amb un blog que parlava de aNobii.
Aquesta Web us permet mantenir un catàleg de tots els vostres llibres i si voleu compartir-lo amb altre gent pq vegin que heu llegit i quan ho heu fet. També us permet fer comentaris sobre els llibres i posar-los-hi nota.
A més incorpora un sistema de tags (etiquetes) de maneres que podeu agrupar els vostres llibres de la manera que us sembli.
Podeu afegir llibres per títol o per ISBN (el numeret de sobre el codi de barres de cada llibre)
De moment la web utilitza Amazon per trobar la info de cada llibre.
Jo ja n'he entrat alguns dels que tinc i m'agrada bastant.
aNobii és una web molt jove i encara estan afegint noves coses bastant sovint.
Si us agrada els podeu fer suggerències per millorar-la.
Doneu-li una oportunitat, us agradarà.

Podeu visitar la meva llibreria a http://www.anobii.com/people/tonino/
(encara hi estic afegint llibres)

PD: Abstenir-se de comentaris per dir-me friki, he començat pels de Star Trek, Star Wars i Battletech, però en tinc molt més de "normals"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.