2006/08/14

4 coses del blog

Hola nengs,

sembla que això de les vacances no és massa bo per el meu blog. Enlloc de posar més coses encara he publicat menys de l'habitual...
A sobre m'acabo de connectar i tinc ni més ni més que 666 hits al blog.... Cliqueu cliqueu!!!
Per acabar el més molest i important, sembla que l'spam s'està començant a infiltrar al blog.
Ja m'he trobat almenys 10 o 12 comentaris en anglès recomanant altres pàgines. No els cliqueu siusplau.
De moment em conformaré eliminant-los, però si no millora hauré de prendre mesures per evitar-ho com obligar a registrar-se o eliminar els comentaris. Veurem que passa...

PS: D'aqui una estona enviaré un nou post sobre una altra aplicació que està molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.