2008/07/02

Toninoticies 20/6-1/7

La secció Resum Setmanal, un nom força vulgar, ara s’anomenarà ToniNoticies o ToninoTicies uhm… M’ho he de pensar. Potser que posi una enquesta…

De totes maneres, els lectors més llestos ja haureu endevinat que el nou nom és la enginyosa barreja del meu nom, Tonino, amb la paraula Noticies. Mola eh? Festivaaal del humoooor!

En fi, si encara queda algú llegint dp del meu patètic intent de fer una gràcia, aqui teniu l’habitual llistat de noticies rellevants dels últims dies…

Anglès:

Castellà Català:

Això es tot!I

Quin nom us agrada més? Voteu a l’enquesta que podeu veure a la secció lateral! Posaré els resultats d’aqui uns dies.

Ara em faltaria un logo per posar a la secció. Algú em pot donar un cop de mà?

Recordeu que si voleu està encara més al dia podeu anar seguint aquestes noticies a la meva pàgina d’elements compartits de Google Reader o subscriure-us-hi (uix, que Montilla em sòna…) per RSS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.