2008/06/02

favicons a google reader

Si sou usuaris de Google Reader com jo, aquest script de Greasemonkey us agradarà força. El seu nom és Google Reader: Show Feed Favicons i el que fa és afegir el favicon corresponent a cadascuna de les fonts (o feeds del vostre Google Reader.

Un favicon és la petita icona que podeu veure al costat de l'adreça de cada web i que ajuda a identificar-la més ràpidament (Això em recorda que he de posar-lo de nou al meu blog...)

En fi, si us interessa aquest script, el seu efecte és el que podeu veure en aquestes dues imatges:

Abans Després
Abans i després d'aplicar l'script

Es purament una cosa estètica (eye candy), però em sembla que fa que millori encara més aquest magnífic lector de RSS (Em jugaria a que aviat ho incorporaran per defecte)

Si voleu el podeu combinar amb el també que excel.lent Colorful List View que ja vaig comentar fa un temps

Descarrega de l'script a UserScripts

(trobat a Lifehacker)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.