2005/06/13

Sant Tonino

Tonino:

Hola nengs!
No se si algú llegeix res el que dic, però jo segueixo provant...
Avui és el meu Sant, o sigui que espero tota mena de regals i felicitacions (m'agrada enganyar-me, que voleu...)
Veurem si el dia prova, però de mement és una kketa. Com a bon dilluns estic mort de son i tinc tope feina. A sobre la Myriam avui no treballa i s'en va a la platja a fer una "comilona" amb els de la feina.
El món no va bé... El MEU Sant i ELLA fa festa???
Que serà el següent? Gats i gossos convivint junts???

Agh, com odio els dilluns...

Tonino

PD: Demà Garbage en concert a Razzmatazz!!! Ja us explicaré! (O no!)

3 comentaris:

  1. Cabron!!!

    Has anat al concert de garbage???

    ResponElimina
  2. Si.
    Si vols res més digues qui ets tros de soca!

    ResponElimina
  3. Jo no era l'anonymous, però vaaaaa, explica el concert...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.