2005/06/20

Garbage... De basura res!

Amb una mica de retard però segueixo amb el meu blog. (Ara ja dic meu i no nostre pq ja he assumit que això no li mola a la Myriam :_( )

Pels observadors haureu vist que he afegit la cerca a Google a la part inferior de la barra lateral. No se si algú ho farà servir però queda molt cool!

En quan al concert de Garbage, va molar MOLT. Com els altres 2 concerts seus que ja havia vist van estar genials.
Em va soprendre especialment lo bé que sònen en directe les cançons del disc nou (Bleed Like Me)
tot i que la gent les va corejar menys pq encara no se les saben tant.
Pel que fa a les cançons velles, va ser impressionant, sobretot Push it, I'm only happy when it rains i Queer... (M'en deixo alguna però la meva memòria ja no és el que era)
Jo vaig suar un pilot i quasi m'agafa una bona galipandria tornant cap a Vic amb la samarreta tan humida.
El detall freak del concert el va donar un tap de bassa (d'alçada, no edat) al meu costat que es va treure la samarreta i es va abaixar els pantalons mentre no parava de donar salts i molestava absolutament tothom del seu voltant. Sort que al final va marxar pq s'estava guanyant una "colleja" històrica.
En resum, a veure si hi pot haver un 4t. concert de Garbage pq són dels millors grups que conèc!

Tonino

PD: El pròxim blog serà després de St. Joan on explicaré que tal ha anat si es que queda alguna neurona viva!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.