2011/09/08

Redisseny del Blog

Hola de nou.

Els meus esforços de resurecció del blog segueixen endavant.
Com podeu veure he fet un canvi de disseny (molt millor que el cutre i inacabat que hi havia abans)

Pel que sembla els que estaveu subscrits a les actualitzacions per email ja no les rebeu.
A alguns de vosaltres us he afegit a ma de nou.
Us podeu donar de baixa si ja no us interessa el contingut (mataré un gatet si ho feu)

A més tb he incorporat accés a la web x movil.
Si mireu a la dreta i una mica avall, veureu un codi QR per accedir al blog en format per movil.
Si no sabeu que es un codi QR o no us agrada, l'adreça és http://toninomyss.blogspot.com/?m=1

Crec que això és tot de moment.

Si deu vol ara començaré a posar coses útils i deixaré l'autobombo.

Per cert, afegiré un parell de temes d'interés nous relacionats directament amb els meu gadgets actuals.
Seràn Android i eBooks (en especial Kindle (el lectors de ebooks de Amazon))

Si algú em llegeix dieu alguna coseta ni que sigui només "Hola" per saber que no estic pregant al vent!

Utilitzeu les estrelles per poder saber que us ha semblat l'article!

2 comentaris:

  1. MOLT MILLOR EL DISSENY!!!! ARA SEMBLES UN TIU MOLT MÉS SERIO. Endavant a escriure el blog que jo sé i tu també que és molt dificil i menys amb canalla per casa.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.