2011/09/13

Copiar la ruta d'un fitxer a Win7

Fa un parell de dies estava treballant (si, a vegades ho faig) i em vaig trobar amb la necessitat de copiar la ruta (p.ex: c:\Tonino\Feina\fitxer1.txt) de un grup de fitxers per guardar-les a un fitxer de text.

En el passat (WinXP) ho havia aconseguit instal.lant unes petites modificacions al registre de windows que afegien la opció al menú contextual, però per desgracia, per Win7 no les aconseguia trobar.

Em vaig posar a buscar per la xarxa i vaig trobar que la solució era senzillíssima, però que si no te l'expliquen no veig com es pot descobrir.

N'hi ha prou amb seleccionar el grup de fitxers i clicar el botó dret del ratolí alhora que premem la tecla Shift. Veureu que us apareixerà una opció extra on posa Copia com a camí (Tinc el Win7 en català, si el teniu en un altre idioma evidentment variarà)



Com veieu era una parida, però una de molt útil!

Algú sap si això funciona en Windows Vista? Amb XP us puc confirmar que no.

Actualització: Amb Vista si que funciona. Gràcies jparareda!


Utilitzeu les estrelles per poder saber que us ha semblat l'article!

1 comentari:

  1. Doncs si que funciona amb el Vista, almenys el Vista Business.
    Realment una parida però si que és veritat que a vegades pot ser util

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.