2008/05/23

Resum setmanal

Com que en general vaig liadíssim i tinc poc tems per dedicar al blog he decidit posar-vos cada divendres un petit resum de les noticies interessants de la setmana a la blocosfera.

Pels que feu servir Google Reader i podeu veure els meus elements compartits ja les coneixereu, i la resta si voleu les podeu veuré també a Tonino's Shared Items (on us podeu subscriure per RSS si les voleu seguir a diari)

Us dividiré les noticies per idiomes pels que no us agrada l'anglès.

Si teniu cap comentari sobre la secció per millorar-la o per fer-me veure lo inútil que és us agraïria que m'ho dieu.

En principi només us deixaré el títol de la notícia i en algún cas algun petit comentari.

Començo amb el Resum d'aquesta setmana i veurem que passa.

Anglès:

Castellà:

Català:

Aquestes i altres noticies a Tonino's Shared Items

Més Noticies el pròxim divendres i abans l'article "Plugins Windows Live Writer (I): Fotos Polaroid".

2 comentaris:

  1. Hola, Tonino.

    Ja m'he instal·lat l'extensió FireNES, i està molt bé. Sobretot per a mi, que sóc una mica nostàlgic. :-)

    Per cert, no és un emulador de SuperNintendo, sinó de la NES (la Nintendo de 8 bits, anterior a la SuperNintendo). De tota manera, ja serveix per a passar una bona estona. També per a qui vulgui veure com era el primer Zelda, per exemple.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Tens raó. Em vaig colar al comentar-ho. Ara ho arreglo!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.