2008/02/19

Ultimes novetats de Bola de Drac i el rap

La pel·lícula de Bola de Drac segueix avançant.

Ja fa molts dies que s'han anat anunciant nous personatges de la pel.licules d'una de les millors series d'anime/manga de tots els temps.

Com ja us vaig comentar el Novembre passat, la pel·lícula està en marxa i ja es coneixia qui seria en Goku (Justin Chatwin) i en Satanàs Cor Petit/Piccolo(James Marsters)

Des de llavors s'han anat afegint nous personatges i amb actors prou coneguts.

Us ho resumeixo tot seguit:

Follet Tortuga/Mestre Muten Roshi

Chow Yun Fat

Chow Yun-Fat

Bulma

Emmy Rossum

Emmy Rossum

Chi-Chi

Jamie Chung

Jamie Chung

Yamcha

Joon Park

Joon Park

Mai

Per si no la coneixeu, és l'associada del Gran Pilaf. Em pregunto quin paper tindrà a la pel·lícula si no tenim en Pilaf...

Eriko Tamura

Eriko Tamura

També s'incorporarà Ernie Hudson que coneixereu de les pel·lícules de Els Caçafantasmes.

Encara no se sap el personatge, però jo aposto pel Señor Popo

Com veieu ja tenim força personatges, però falta desvetllar encara algunes coses. A més em pregunto, com pot ser que no tinguem en Krillin!!!

Tinc ganes de veure-la, però hi ha moltíssim perill que es converteixi en una cutrada pq no serà fàcil fer-la amb personatge de carn i ossos.

Creuem els dits!

Per acabar us deixo amb un rap increïble de la sèrie de dibuixos animats.

El cantant es diu 'Porta' i l'he conegut aquest matí sentint Radio Flaixbac.

Si us agrada podeu descarregar la cançó o l'àlbum sencer a

Porta - No hay Truco (es gratis i legal)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.