2007/08/30

Canvis al disseny de blog

Finalment he aconseguit que el blog tingui 2 barres laterals.
Feia força temps que volia fer-ho, però com que no tinc ni idea de CSS ni tinc prou temps lliure per aprendre'n doncs no ho havia pogut fer fins ara.
Afortunadament la web Tips for Bloggers explicava com fer-ho pas a pas sense trencar-m'hi massa el cap.

Si teniu un blog a Blogger.com, us recomano que doneu un cop d'ull a la web Tips for New Bloggers. Explica com redissenyar moltíssimes coses del vostre blog. Des que la vaig descobrir he pogut fer força millores.

D'aqui uns dies encara canviaré alguna coseta més per fer el blog més agradable.

Si teniu alguna suggerència un l'agrairé molt!

6 comentaris:

  1. Hola Tonino!
    He vingut a para al teu bloc, molt interessant. Gràcies a la teva saviesa he après coses pel meu blog. Però no hi ha manera de fer les tres columnes... Segueixo pas a pas el que diu a Tips for New Bloggers, però l'últim pas em perdo. Vas tenir algún problema tu?
    pd: Ja havia triat el Dots Dark abans de veure el teu! ;)

    bbambam.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Doncs a mi em va funcionar sense cap problema. On és que et perds?

    ResponElimina
  3. Aquí: Next, under the body section of the template, look for div id='main-wrapper' and change/insert the codes as follows:-

    Que el canvii? Peró si el tinc igual! A mi el codi html em surt una mica diferent del que indica, i si ho copio igual, em diu "error".
    No sé si em podràs ajudar, però gràcies per l'interès.

    ResponElimina
  4. Clar que t'ajudaré, no pateixis!

    El segment div 'main-wrapper' ja el tens.
    El que et cal és afegir el 'newsidebar-wrapper' (en vermell) i modificar (si hi ha diferencies) el 'sidebar-wrapper' (en verd)

    Això ho has fet? No et funciona?
    Dedueixo que tot el que diu abans d'aquest punt ja està fet oi?

    ResponElimina
  5. Res tu. Al principi tot va bé, però al final: main wrapper... hi ha alguna cosa que no faig bé, perqué diu error. Diu que que el terme div ha d'acabar amb l'end-tag. Ho faig exactament com ho diu (copiar-enganxar)i no hi ha manera! Ho he provat tres-centes vegades!

    ResponElimina
  6. Envia'm la teva plantilla de codi i li donaré un cop d'ull.

    toninomyss@gmail.com

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.