2006/12/31

Tonino Zeitgeist

He pensat que per acabar l'any afegiré algunes de les estadístiques d'accés del meu blog:
Per desgràcia com que el servei que utilitzo és gratuït només comptabilitza els últims 100 accessos, però és millor que res suposo
Comencem!

Sistema Operatiu:


Cap sorpresa, XP domina del tot amb un 78%.











Navegadors:


Agh, no em puc creure que Internet Explorer 6 sigui el primer! (47%)
M'extranya pq els pocs que sé que em llegeixen són bastant freakies.
Si no us agrada el Firefox ni Opera (inexplicable!!!) com a mínim feu servir IE7. Mira que sou suïcides...






Resolució:



Es confirma el que ja sabia, que el meu blog passarà de 800x600 a 1024x768 molt aviat. (Avui per ser exactes!)










Visitants:

Aquesta dada si que m'ha encoratjat molt. La gent que accedeix al meu blog ha anat creixent durant tot l'any. És bo saber que la gent et llegeix encara que només sigui per riure :-P






Espero que el 2007 el meu blog segueixi sobrevivint.
M'he adonat que és bastant dur de mantenir-lo actualitzat, però ho seguiré intentant.
Almenys penseu que no us saturaré mai amb un excés de notícies ;-)

Fins l'any que ve!

1 comentari:

  1. Com és possible que encara n'hi haja gent amb el Windows 64? XD

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.