2006/01/18

Crítiques de cine

Hola,
He decidit que de tant en tant posaré la meva humil opinió de les pel.licules que vaig veien al cine i a l'eMule,... vull dir a la TV amb DVDs legals ;-)
Avui vaig a veure la pel.licula Crash de Paul Haggis, l'escriptor del guió de Million Dollar Baby.
Pel que he llegit sembla bastant bona, però diuen que és una d'aquelles peli que t'encanten o les odies.
Demà us explicaré de quins dels 2 grups sóc jo. Intentaré fer una crítica a veure com m'en surto.
A veure si em fitxen a algun lloc i puc deixar el collons de la informàtica d'una vegada.
Ale, ens llegim demà dijous!

PD: He afegit un comptador al blog per saber si algú em visita.

4 comentaris:

  1. Li veig poc futur a aquest weblog...

    ResponElimina
  2. The future is now

    ResponElimina
  3. Per cert, aquest post té dues implicacions:
    1) estàs obligat a fer critiques de cine.
    2) les critiques que facis ni tindran cap mena de valor/credibilitat perquè des del primer dia ja parles d'una peli sense ni tan sols haver-la vist.

    ResponElimina
  4. Això no era cap crítica capoll! Però coincideixo en la poca o nul.la credibilitat de les meves crítiques. De fet de tot el blog.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.