2007/06/27

Vi enllaunat!

Després de llegir el títol he pogut sentir el crit d'agonia de milions de bevedors de vi...

Però veieu a la fotografia, és ben cert!
Havia sentit alguna vegada que es faria, però pensava que era una cosa d'americans que mai veuríem. Doncs bé, fa un més i mig vam anar a voltar per Camprodon i allà davant meu em vaig trobar un aparador amb la llauna es qüestió i per curiositat la vaig comprar

Era d'un vi argentí de la varietat Malbec-Cabernet i que apropiadament han dit "Iron Wine".

Fa uns dies em vaig decidir a provar-lo. No puc dir que fos dolent, tot i que n'he provat de força millors. Fins i tot va coincidir que en vaig tastar un del mateix tipus (Malbec-Cabernet) en ampolla i em va semblar millor. De totes maneres no sé si és una cosa psicològica. Com a mínim puc dir que no tenia gens de gust metàl.lic.

El tamany de la llauna era com d'una beguda habitual, tot i que ara veig a la web que tb en fan un tamany un pèl més petitet.


Veurem si té èxit. Jo de moment seguiré amb les apolles de tota la vida

Si teniu curiositat, podeu visitar-ne la web a http://www.ironwine.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.