2005/08/23

El dur retorn...

Hola,

ahir va ser el fatal dia del retorn a la feina dp de les vacances.
Encara estic intentant tornar a adaptar-me a la merda de vida laboral :-/

Les vacanes em van anar molt bé, però com quasi sempre em van semblar massa curtes.
Ara ja estic amb el compte enrere per les de Nadal. Per sort el camí està sembrat amb alguns dies de festa que ho faran més suportable...

Tornant a les vacances, us explico una mica el viatge a Noruega:

Vam arribar el dissabte 6 al migdia a Estocolm. Com aniria sent habitual en tot el viatge estava nuvol, però això no ens va aturar d'anar a voltar dp del McDonalds de rigor per dinar.
Estocolm em va agradar bastant i es bastant més ciutat que no pas Oslo. Està repartit en algunes illes a més de la ciutat principal. La més guai es la illa de Gamla que es on hi ha part de un dels carrers turistics més concorreguts i una bona part de la zona antiga de la ciutat.
Al dia següent vam començar a veure coses amb la Guia que ens va tocar. Una de les coses que més ens va agradar va ser el museu de Vassa. És un museu amb un vaixell a dins. El vaixell en questió és va enfonsar el 1628 el dia que es va fer a la mar i no el van poder recuperar del fons del mar fins el 1950. (Info a http://www.stockholmtown.com/templates/Museum___5947__EN.aspx)
També es molt guai l'ajuntament de la ciutat que és on es fa el sopar de Gala del premis Nobel. (En podeu veure algunes foto a http://www2.stockholm.se/cityhall)

Més tard us explicaré més coses.

Tonino

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.